• Anonym (Du hade rätt)

Är du kvinna 39 år i södra Skåne som nyliten flyttat in till ditt ex som flyttade från dig i våras?

Hej.

Jag är den andra kvinnan. Den han hade i ett år. Den han ville starta ett nytt liv med. Som han hoppades att behålla bredvid dig senast i början av sommaren men jag kom på honom. Du tog tillbaka honom. Känner du det på dig? Fråga på.

• Svar på tråden Är du kvinna 39 år i södra Skåne som nyliten flyttat in till ditt ex som flyttade från dig i våras?
  • Anonym (??)

Jag är inte den 39åriga kvinnan du söker? men jag undrar lite vad du vill få ut av tråden? Är det inte bättre att söka upp kvinnan (och mannen?) om du vill prata med henne?

• Richi3
    Anonym (39) skrev 2018-08-07 23:42:24 följande:

Här är jag....

Nänä.. Du är äldre, varför ljuger du.. Haha. Kappa.Demon
  • Anonym (Du hade rätt)

Här är jag....

Här är jag....

Fråga på.
  • Anonym (39)
    Anonym (Du hade rätt) skrev 2018-08-08 08:35:39 följande:

Fråga på.

Jag knullte. Å äta blodpudding.
  • Anonym (hade velat vetat)

Fattar inte, de gjorde slut men är ihop. Kanske vet hon redan om dig och det var därför det tog slut?  Om inte- jag hade själv velat veta om en otrohet särkilt eftersom jag har barn och inte vill leva familjeliv i en lögn, så kontakta henne direkt tex via brev för han kan ju vara där annars och förneka. Lägg fram alla bevis. Sms, bilder, träffar, semestrar, berätta detaljer om sex osv. I slutändan är det ju hans fel att det hände.

Svar på tråden Är du kvinna 39 år i södra Skåne som nyliten flyttat in till ditt ex som flyttade från dig i våras?