• 17barreproblem

Har väldigt svårt att veta vad jag ska prata om, vilken ton... Kroppsspråk... osv..

Titeln säger det mesta antar jag..
    Jag har alltid haft det väldigt svårt att prata med folk, Alla jag pratar med som jag inte känner väl (t.o.m. när jag känner dem väl ibland) tycker jag är stel, Jag kan verkligen nästan aldrig ha en konversation själv med en person, Det är oftast bara om vi är 3 eller fler som det känns rätt.
    Men på senaste tiden har jag märkt att jag knappt snackar överhuvudtaget då heller, Jag står för det mesta bara o lyssnar på vad alla andra har o säga o skrattar med lite ibland osv..
    Den ända gången som det hänt att jag verkligen blivit mycket mer social och pratat mer, tyckt om att vara "the center of attention" så att säga är när jag hamnat i småbråk, tex: Om en person gått mig på nerverna o jag brottar ner dem eller något o dem ger mig respekt, Då kan jag verkligen prata om vad som helst, Alla gillar o prata med mig osv.
    Vet inte om det säger något men har verkligen så sjukt svårt att snacka om saker, känns bara som att folk aldrig bryr sig om vad jag har o säga, Jag älskar att få folk och skratta, Vilket jag var väldigt bra på när jag var yngre, Men det går bara inte längre, jag har tappat allt i den kretsen, Jag har pratat med onlineterapist o dem kunde inte hjälpa mig heller, Jag förstår verkligen inte bara

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-09 01:09
    Tacksam för all hjälp jag kan få
  • Svar på tråden Har väldigt svårt att veta vad jag ska prata om, vilken ton... Kroppsspråk... osv..
Svar på tråden Har väldigt svårt att veta vad jag ska prata om, vilken ton... Kroppsspråk... osv..