• Russianwoman23

Vad ska jag ta mig till?

Jag och min sambo har många problem, vi bråkar mycket och ofta och ofta går det i överstyr. Jag blir ofta ledsen och besviken på att min sambo självmant jobbar varje dag,känner mig ensam och övergiven. Har berättat detta till honom och då tycker han alltid att jag tjatar och är jobbig, helt dum i huvudet. Men det är väl klart man vill ha sin partner hemma oftare än bara på nätterna?! Tog upp detta med honom imorse, att han måste börja säga nej, men envis som han är vägrar han då han påstår att det är ?skönt? att vara hemifrån, från mig. Måste även påpeka att han alltid använder elaka och kränkande ord gentemot mig när vi bråkar, såsom att jag är efterbliven,knäpp,idiot,hora,äckel. När jag har sagt att jag gärna vill sticka någon annanstans härifrån ett tag så säger han alltid :?gör de då,jag bryr mig inte. Stick du ner vart fan du vill? orkar inte med detta

• Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?
  • äldreochklokare

Det är väl du som skrev om att han tar alla dina pengar också? Det + detta du skrivit här så finns det ingen som helst anledning att stanna hos en sån partner.

Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?