Hitta tbx efter att han fått barn med en annan?
Efter 15 år ihop, 2 barn tillsammans separerade vi efter att vi inte klarade av att lösa ett mindre problem. Vår separation tog 1 år och var mkt dramatisk och sorgsen med mkt ilska. Vi var nog ledsna över hur allt blev. Efter separationen inleder mannen en relation med en kvinna som efter 1 mån blir gravid. Hon ville brhålla, inte han. De fortsatte ändock relationen och idag är deras barn 2 år. Nu har de gjort slut och vi tänker att detta nu kan vara en chans för oss att få en nystart då vi idsg har en bra och hälsosam relation till varandra och pratat om allt som hänt och vad som gick tokigt.
Jag undrar nu om någon annan hsr erfarenhet om liknande när ens respektive hunnit få barn med en annan och nu vill försöka igen? Hur har det varit?
Jag har inget emot hans barn men jag avskyr hans ex för vad som hänt som gjorde stt de separerade, något som påverkade mig och våra barn.
Någon som har några tips? Just nu känns det väldigt speciellt, nytt, konstigt och jobbigt att han fått barn med en annan..