• Silije

Gravid trots och eller bara knäpp kropp?

Altså jag har haft den märkligaste månaden någonsin. Slutade med p-piller efter fem år. Började få lite lätt molvärk och styva bröstvårtor efter tre veckor. Gjorde ägglossningstest (clearblue) och fick fast gubbe direkt den 31/7 (har pcos därför den långa tiden mellan mens och äl). Molvärken fortsatte lite milt. Efter några dagar så började jag få ont i ländryggen och drömde att jag plussade. Den 8/8 (dvs äl+8) så fick jag en rosa slemmig flytning när jag torkade mig sedan inget mer. Molvärk i mage och rygg fortsatte samt lite ömma bröst kändes som typ blåmärken. Den 10/8 så drömde jag om en robot som var fyra dagars gravid. Räknade sedan ut att det var exakt fyra dagar sen min lilla blödning. Den 11-12/8 så har jag varit ganska förstoppad och vaknade pågrund av de smärtorna. Sen idag är nästan alla symptom helt bortblåsta. Har gjort två tidiga grav test efter blödningen, bägge negativa. Igår och idag så har jag även haft sockerdricka i tungan. Har bim på onsdag. Vad är det som händer? Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Gravid trots och eller bara knäpp kropp?
Svar på tråden Gravid trots och eller bara knäpp kropp?