• eman303

Sen mens men neg- gravtester

Hej alla på familjeliv!
    Jag behöver eran expertis. 

Jag skulle ha fått min mens 5/8, idag är det 13/8, dvs 8 dagar utan mens. Jag är illamående så heter duga men inga andra symptom just nu. Hade stickningar i ''tjejmagen'' 8-9/8 och då hade jag även ömma bröstvårtor. 

Jag brukar ha ont i hela brösten när mensen är på väg så därför tycker jag att det är märkligt. Tog gravtest igår 12/8 som var negativt. Vad tänker ni? Jag är desperat!

• Svar på tråden Sen mens men neg- gravtester
  • Anonym (.)

Det är inte ovanligt att mensen hoppar över en månad pga utesluten ägglossning och därför så är testerna negativa.. Eller så har du haft senare ägglossning än du trott därav negativa tester så det är för tidigt att testa. 

• Anonym (....)

Säker utebliven ägglossning det är helt normalt. Är graviditetstest negativt efter BIM så är du 99% inte gravid.

• eman303

Min ägglossning uteblev inte då vi har använt oss utav ägglossningstest då vi så gärna ser fram emot en liten!

• Anonym (....)
    eman303 skrev 2018-08-13 18:07:29 följande:

Min ägglossning uteblev inte då vi har använt oss utav ägglossningstest då vi så gärna ser fram emot en liten!

Då är du nog skengravid, hade du varit gravid hade det visat positivt.
  • Anonym (.)

Då är det någonting annat men eftersom dina gravtester visar negativt så är du inte gravid :)
  • Jag är bara jag
    Äl-test är inget bevis på att ett ägg verkligen släpper.
  • eman303

Update:
    Illamående idag med, svullen mage och känslig. Grinat för minsta lilla idag. Sambon kommenterade mitt toaspringande idag också. Inga ömma bröst eller mens så långt ögat kan nå.

• Anonym (A)

Du kanske inte haft ägglossning denna månaden. Då kan mensen bli sen/utebli/vara konstig.

• Anonym (.)
    eman303 skrev 2018-08-15 23:48:02 följande:

Update:
    Illamående idag med, svullen mage och känslig. Grinat för minsta lilla idag. Sambon kommenterade mitt toaspringande idag också. Inga ömma bröst eller mens så långt ögat kan nå.

Men om dina gravtester är negativa, så är du inte gravid :) Punkt. Nu var det några dagar sedan du gjorde tråden. Har du tagit något nytt?
Svar på tråden Sen mens men neg- gravtester