• Fireinthehole

Vart går gränsen för otrohet

Är de otrohet när tjejen myser med sin killkompis istället för sin kille? Enligt min tjej är de okej då de inte känner nått för varann och är så bra kompisar? Jag var hemma och fick sova själv medans hennes kompis knöka ner sig i samma säng som hon lågt sig i och myste fanns ca 5 andra sängar

Är de jag som är sotis eller är detta normalt

• Svar på tråden Vart går gränsen för otrohet
  • Anonym (Wtf)

Vet inte, men konstigt är det.

Jag hade absolut inte gjort så Mit min kille och jade absolut inte velat att min kill mös med andra tjejer. Kvittar om de är bra vänner utan kärleks känslor.

Respektlöst, kanske är ni väldigt unga?

Jag minns när jag var yngre, typ 17 år. Vi var ett kompis gäng med blandade tjejer och killar.

Det fanns ett par i gänget, han tjej brukade mys med En av killkompisarna. Det slutade med att hon var otrogen.

Jag hade sagt till henne för det är långt ifrån okej.

Gränsen är hårfin till otrohet.

• Fireinthehole

Tyvärr inte så unga 30 år och 2barn med varann och 2 bonus.

Har sagt de och fick till svar att hon förstog de kunde se konstigt ut men jag är boven i dramat oavsett .

Ingen Ågren bara förlåt ska tänka på de dock har de myst flera ggr innan men detta va förstå gången själva..

Ingen Ågren från nån av de tycker jag är.löjlig som tror de hände nått

• EmberEyes

Det beror väl helt på vad paret har kommit överens om, huruvida det är otrohet eller ej.

Däremot är det ganska respektlöst att inte lyssna på sin partner när denna upplever en situation som olustig. Man behöver alls inte vara överens, men man måste kunna kommunicera och kompromissa, ingen ska behöva må dåligt i en relation.

• Tiffany

Men hur kan du ens acceptera det o ens fundera på om det är ok? Nej verkligen inte ok. Fy vad respektlöst o frågan är ju vrf man hellre ligger o kramas med en kill"kompis" än sin egen pojkvän? Kasta henne

Svar på tråden Vart går gränsen för otrohet