• Tihi

Din favoritparfym från Clean?

Vilken är din favoritparfym från Clean?

• Svar på tråden Din favoritparfym från Clean?
  • Tihi
    Duckan skrev 2018-08-23 15:25:21 följande:
    Skillnaden är väl doften höll jag på att säga smile1.gif , mer än så vet jag ej. Jag gillar Warm just för att den luktar mycket och länge.
    Den doftar helt klart gott.
  • Duckan

Kanske ska köpa mig ett sånt kit jag med, storleken på de flaskorna är utmärkt vid resor.

• Tihi
    Duckan skrev 2018-08-23 15:29:12 följande:
    Kanske ska köpa mig ett sånt kit jag med, storleken på de flaskorna är utmärkt vid resor.
    Precis. Eller när man vill veta vilken man föredrar innan man köper en stor flaska.
  • Tihi
    Duckan skrev 2018-08-23 17:09:59 följande:
    Var hittade du ditt kit?
    Kicks. Hade Skin eller Rain idag minns inte vilken men den var tung och gav mig huvudvärk. W C är favorit so far.

• Tihi
    Duckan skrev 2018-08-23 17:09:59 följande:
    Var hittade du ditt kit?
    Har du köpt det än?

Överlag så ger parfymerna mig huvudvärk. Tråkigt då jag verkligen vill gilla dom. W C är helt klart bäst men lite  tung. Jag får väl ta ännu mindre än vad jag redan tar av den så kanske det funkar.
  • Duckan

Inte köpt än.

Du kanske ska kliva ner ett steg, ex WC finns även som splash. Luktar likadant men lite mindre.

• Duckan

Inte köpt än.

Du kanske ska kliva ner ett steg, ex WC finns även som splash. Luktar likadant men lite mindre.

• Tihi
    Duckan skrev 2018-08-28 17:12:21 följande:
    Inte köpt än.

Bra idé men hittar inte det nånstans. Fortsätter leta.
  • vipsan

Blossom och Skin är mina favoriter. Luktar fräscht men inte rengöringsmedel/tvättmedel som.jag tycker att de flesta andra gör.

• Tihi
    Duckan skrev 2018-08-29 14:15:46 följande:

Jag köpte en sån på Åhlens i våras. Hittade snabbt, inte samma men luktar säkert gott: www.ahlens.se/Skonhet/damdoft/parfym-edt-1527...

Jag kollade på Kicks och något annat ställe. Tackar.
    vipsan skrev 2018-08-29 14:14:51 följande:
    Blossom och Skin är mina favoriter. Luktar fräscht men inte rengöringsmedel/tvättmedel som.jag tycker att de flesta andra gör.
    Jag vill gilla Skin men får huvudvärk av den men i flaskan doftar den gott.

Jag har varit skeptisk mot tvättmedelsdoften men som någon sa så gillar ju alla nytvättade kläder men inte nödvändigtvis parfym. Frågan är bara om folk omkring en tänker "Mm, gott tvättmedel!" eller "Blä, vilken konstig parfym som luktar sköljmedel!" när man har den på sig? Drömmer

• Duckan

Skulle skriva att den luktar fräscht och inte så mycket, vilket kan passa dig.

• Tihi
    Duckan skrev 2018-08-29 14:30:26 följande:
    H&M säljer nån kopia (?) på Clean, flera olika dofter och bl a denna.
    www.kohls.com/product/prd-2804452/clean-warm-...
    Duckan skrev 2018-08-29 14:31:57 följande:
    Skulle skriva att den luktar fräscht och inte så mycket, vilket kan passa dig.
    Det verkar hoppfullt iaf. Tack. Skrattande

Svar på tråden Din favoritparfym från Clean?