• Jennymaria84

Tidigt VUL

Hej!

Jag hade min senaste mens 28 juni. Lider av en hormonrubbning och är väldigt oregelbunden. Fick ett positivt graviditetstest för 1.5 veckor sedan. Enligt appen är jag precis gått in i vecka 8. Men jag tror mer att jag är i vecka 6-7... var på VUL idag men då såg barnmorskan INGENTING! ;( Enligt henne så borde det synas i vecka 6.. så himla ledsen nu. Som vi kämpat för vårt plus och nu tror jag att det inte finns någon bebis....

Har du gjort tidigt VUL?

Betyder en temphöjning att ägglossning alltid skett då? Mina dagar stämmer inte med hur kort gången hon sa jag borde va.. 1 månad efter befruktning nu.. borde inte nått synnas på VUL? ;(

• Svar på tråden Tidigt VUL
  • Corneliass

Jag gjorde mitt första VUL i vecka 12, så lite senare än ditt dock. 

Lycka till <3

Gravid med första barnet
  • Jennymaria84

Jag jag hoppas ju att det finns en bebis men enligt henne ska jag vara väldigt tidig men temphöjningen kom någonstanns 17-20 juli... blir bara förvirrad och ledsen :(

• Fia 28

Jag har gjort vul i v 6+1 och 6+3 (olika graviditeter) och båda gångerna har man sett en liten böna med hjärtslag.

• Sams

Jag har inte gjort VUL men däremot var min temp helt ur balans när jag blev gravid. Blev så trött på den några dagar efter äl (enligt tester) så jag slutade tempa. Jag trodde det tydde på att jag inte hade haft någon äl, bara en stegring som testerna hade känt av eftersom tempen gick upp och ner vilket den inte brukar göra. 

Svar på tråden Tidigt VUL