• Mariahogergö

Förhållande med Gift man...

Jag har träffat en man (som är gift) i tre år, vi möttes via en dejtingsida..Hittade till slut honom på Facebook då jag sökte på hans nummer , (som var privat ).han är ifrån Pakistan och utgav sej för att vara någon helt annan..då var det såklart försent..jag var redan jättekär i honom.

Vi delar samma intressen,samma jättekonstiga humor och han är väldigt intelligent vilket fick mig att fastna..vi pratade och sågs konstant dygnet runt i två års tid..lägligt då han har labbet nära mitt ställe, jag fick presis redan på att hansfru är gravid, ska jag säga något? - tycker jättesynd om henne som ingenting vet.

• Svar på tråden Förhållande med Gift man...
  • Tiffany

fruktansvärt sorligt detta..
    frågan är om du verkligen kan leva med dig själv att du har en relation med en gift man som dessutom gjort hans fru gravid? 

det hade då jag inte kunnat..

Hade du velat att din man var otrogen mot dig samtidigt du bar hans barn? självklart inte.. ursh va hemskt.. 

• ThomasW

Ingen fars. Pakistanier har ofta fyra fruar. Helt OK.

• Nedre Norrland

Det ligger på ditt samvete, du är ju knappast ensam om en sådan affär.

Tycker du verkligen andra skall bedöma din kärleksaffär -dessutom okända för dej.

Skit i vad andra tycker det är ju du som är kär. Du är antagligen vuxen.

Lycka till!

• Deeelicious

Accepterar du att han har sin fru vid sidan av ert förhållande då? För han lär ju inte lämna henne

• Mariahogergö

Jag har aldrig haft den önskan att han ska bryta upp eller lämna sin fru..jag älskar honom som person och tycker att han är underbar att hänga med.

Som jag ser det är ingenting i livet bestående och jag vill inte vara fast i ett förhållande endå. Det har aldrig och är fortfsrande inte avsikten.

Men visst... nu är hon gravid och mitt samvete börjar krypa sig på..om hon visste- hade hon kunnat göra ett val. Så jag står mellan att lämna dem/ honom till sitt egna öde eller att berätta.

Det skulle jag kanske gjort från början, eller ännu bättre- inte involverat mig övh..men som sagt, lite försent nu.

Jag vet bara att jag mår dåligt och det är inte pga honom..:/

• Valentina01

Frågan är väl mer kanske hur du kan vara så kär och älska en man som skapar barn med sin (riktiga) kärlek? 

Liksom att du tillåter dig att vara ett andrahandsval såhär. Nu vet jag inte vad denna människa SÄGER till dig, men uppenbarligen visar handlingar tydligt att du inte är den han skapar familj med. 

Så, den stora punkten borde ju egentligen vara hur du kan lära dig att älska dig själv och värdesätta dig högre än såhär - till att börja med. 

• Mariahogergö

Vi avbröt förhållandet för drygt 2månader sedan så jag är inte med honom nu bör kanske tilläggas

Han har aldrig sagt ett dåligt ord om sin fru eller lovat mig något

Vi har varit som nära kompisar .. och ja, jag blev kör och det är något vi diskuterat och pratat igenom

• Tiffany

Vilken äcklig man det där är, som pippar andra brudar bakom ryggen på hans GRAVIDA FRU? skott i pannan.. fyfan för såna !

Svar på tråden Förhållande med Gift man...