• Anonym (Undrande partner)

Min flickvän sover med napp, finns det fler?

Jag har varit tillsammans med min flickvän i några år. Hon är vuxen, vidareutbildad och har jobbat i många år. Vi har ett bra förhållande, så missförstå inte detta som att det är ett problem. Det är absolut inga konstigheter, hon får göra som hon vill.

Det jag undrar är om det finns fler som gör detta. Nästan varje kväll sover hon med napp. Hon tycker det är mysigt, och det får henne att somna lättare säger hon. Vet inte om hon gjort det innan vi träffades, men det är något hon gjort de senaste åren med mig. Finns det fler som gör detta?

• Svar på tråden Min flickvän sover med napp, finns det fler?
  • Anonym (Tummen)

Jag är vuxen och suger på tummen när jag ska sova. Har fan testat allt för att sluta. Men går inte. Kan somna utan men på morgonen är den i munnen ändå. Har en nära vän som också suger på tummen. Hon hymlar dock inte med det utan kan sitta med den i munnen framför en film. Tror det är vanligare än man tror. Bara inget man erkänner för alla.

• Anonym (Natt)
    Anonym (Blöjkillen...) skrev 2018-08-19 01:09:52 följande:

Alla är olika. Jag sover med blöja då jag tänder på det. Och min flickvän tycker det är ok.

Men om du ska sova, varför göra något som gör dig tänd? Vad är de för vits eftersom du ändå ska sova? Känns mer som nån trygghet isåfall.

Kissar du i den också?

Jag skulle aldrig kunna vara med någon som sover med blöja, känns perverst och sjukt att en vuxen man ska ha blöja...
  • Anonym (Japp napp)

Jag gör det. Snutte och gosedjur också.

• Anonym (Strandberg)
    Anonym (Undrande partner) skrev 2018-08-19 01:02:39 följande:

Ja, det är jag. Jag stör henne absolut inte med det. Hon får göra exakt vad hon vill. Anledningen till att jag frågade var snarare att OM det fanns fler som gör det, kanske någon av dessa kunde ge svar på varför. Jag har bara lite svårt att förstå det, men det betyder inte att jag inte respekterar henne i hennes val.

Hur gammal är din flickvän då ?
    Anonym (Tummen) skrev 2018-08-19 09:57:24 följande:

Jag är vuxen och suger på tummen när jag ska sova. Har fan testat allt för att sluta. Men går inte. Kan somna utan men på morgonen är den i munnen ändå. Har en nära vän som också suger på tummen. Hon hymlar dock inte med det utan kan sitta med den i munnen framför en film. Tror det är vanligare än man tror. Bara inget man erkänner för alla.

Vad är anledningen till att du gör det? Är det att du blir lugnare eller är det någon annan anledningen?
    Anonym (Japp napp) skrev 2018-08-19 22:48:15 följande:

Jag gör det. Snutte och gosedjur också.

Okej, då är hon ju inte ensam om detta direkt. Varför gör du det? Som sagt jag försöker bara förstå varför hon gör det. :)
    Anonym (Strandberg) skrev 2018-08-20 01:29:38 följande:
    Hur gammal är din flickvän då ?
    30-års åldern
  • Anonym (nappen)

Att hon sover med napp är nog en trygghet, själv sover jag med napp och har napp ibland även på dagtid. Få vet om det och låter mig använda den. 

• Anonym (Jag har en docka.)

Så konstigt att gå och köpa en napp, till sin flickvän.

• Anonym (Jag har blöja)
    Anonym (Blöjkillen...) skrev 2018-08-19 01:09:52 följande:

Alla är olika. Jag sover med blöja då jag tänder på det. Och min flickvän tycker det är ok.

Jag har oxå blöja, för det får mej att må bra och känna mej lugn och harmonisk.

Tycker det inte är konstigt att nån använder napp.
  • Anonym (nappen)

Tycker inte att det är fel att sova med napp, känner hon att det är en trygghet så varför inte. Sover själv med napp och har napp ibland på dagen.

• Anonym (Napp killen)

Hej jag är själv en napp användare och har använt napp sen jag var 8 är 23 i dagsläget jag är beroende av det sover alltid med napp det känns tryggt och jag somnar mycket bättre. Sover också med nallen och blöja ibland tycker om att känna mig liten igen många som gör det vill få tillbaka känslan hur det var för inte behöva tänka på alla vuxna problem. Jag är också en samlare och har i dagsläget över 160st nappar och en drömmen är att hitta en partner som accepterar mitt beroende????????

• Anonym (Snutte)

Ett ex till mig sög på tummen när han inte trodde jag såg. Det är väl så enkelt som att man aldrig lyckades sluta som barn?!

Har sett en tjej i en dokusåpa (Vanderpump rules) som dricker varm mjölk i nappflaska när hon går och lägger sig.

Själv har jag kvar min snuttefilt, myser med den i soffan och det vet både mina barn och min pojkvän. Helt klart en trygghetsgrej för mig.

• Meddelande borttaget
  • Anders 386

Det funkar inte så att man kan förvänta sig att förstå andra människors beteenden. Glöm det bara...
    Det handlar bara om att man som partner accepterar eller inte. Om man inte kan acceptera sin partners kinks bör man överväga om man ska fortsätta förhållandet. Men har man lite konstiga idéer själv tror jag att man har lättare för att acceptera även andra människors lite avvikande beteende. Hjärta

Men glöm det där med att försöka förstå andra människor...Glad

• felicityporter

Har aldrig hört talas om någon vuxen utan udda sexuella böjelser gör det, men jag sög på tummen på natten ganska långt upp i åldern innan jag lyckades sluta helt (det var omedvetet från min sida, vaknade med tummen i). Var typ 20 innan jag slutade helt, haha!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Min flickvän sover med napp, finns det fler?