6000 kr per månad? Klarar man sig?
När alla utgifter är betalda har kommer jag ha ca mellan 6000 kr till 7000kr kvar till mat, spara, nöje med mera.
Klara man sig?
När alla utgifter är betalda har kommer jag ha ca mellan 6000 kr till 7000kr kvar till mat, spara, nöje med mera.
Klara man sig?
Lever du själv?
Tolkade det som att hyra och alla måsten är betalade. Då är 6000:- väldigt mycket.
Mat ca 2-3k, inkl hygien.
Då har du 3000-4000kr för nöjen kläder osv
För bara dig? I så fall låter det jättemycket för mig! Tror inte att det kommer att vara några problem,
Klara man sig?
Ja bara för mig.
Hyra;el;busskort med mera är betalt har ca 6000 kr kvar ca 7000 kr.
Det kan bli mer om några månader då ett lån försvinner.
Klara man sig?
Klarar du inte av att leva på 6000-7000 efter att alla räkningar är betalda är du extremt dålig på att hantera pengar.
Varje månad är det ju massor av studenter som klarar av att leva och de har ju knappast i normalfallet mer pengar än så efter att hyra mm. är betald.
Såvida du inte har en extremt dyr livsstil bör det inte vara några problem alls. Annars får du helt enkelt prioritera dina pengar bättre.
Dom flesta menar nog klara sig på 6000:- när bara hyran är betald över. Det nästan omöjligt ju
Dom flesta menar nog klara sig på 6000:- när bara hyran är betald över. Det nästan omöjligt ju