Flicka eller pojke ultraljud
Något som är bra på nub-teorin som kan ge mig en liten hint om jag väntar en flicka eller pojke? Så nyfiken!
Något som är bra på nub-teorin som kan ge mig en liten hint om jag väntar en flicka eller pojke? Så nyfiken!
[quote=78985507][quote-nick]Anonym (Bm) skrev 2018-08-21 17:37:26 följande:[/quote-nick]Så typisk trög kommentar. Du vet ju uppenbarligen inte vad du pratar om så sluta spela så jäkla kränkt.[/
Det är ju så tragiskt för er som har så torftigt liv att ni måste spendera era dagar med att sitta och skriva kränkande kommentarer till folk här på FL. Riktigt sorgligt faktiskt. Hoppas att du hittar något mer positivt att ägna dig åt fram över. Ha det bra : )
Hm, jag tror mig veta var nubben sitter och gissar inte hej vilt. Det har stämt på de flesta. Sedan undrar jag vad som får dig att tro att du har det enväldigt rätta svaret. Lätt att skriva bm inom parentes mär man kan vara anonym. Hade du varit bm på riktigt skulle du nog inte ha någon anledning att ge spydig respons till andra utan trevligt upplysa......
Vecka 13 (12+1)
Är nubben den sista vita tjocka eller vilken tolkar du efter? Snälla bli inte osams :)
Jag tolkar nubben som den lilla ovanför den inringade. Även skallteorin ( om den nu stämmer) tyder på pojke. Du får uppdatera oss sedan. Grattis till bebis : )
Så nubben syns även på bilden Jolinm la upp? Den vita nära ryggraden?
Jag gissar flicka. Lite oklart om man ser nubben men om det är som jag tror verkar den ha ungefär samma vinkel som ryggraden, dvs flicka :)
I vilket fall som helst, grattis!
Lägger upp en ny bild! Kanske lättare att tolka via denna?
??
Någon som vill gissa på min också? :) Ultraljud i vecka 14 (13+3)
Då har alla sagt fel ;)
[
Har blivit mer och mer nyfiknen efter att du skrev att nubben va den som ser ut som en gaffel. Har blivit medlem i 5-6 grupper på Facebook där alla säger att det inte är den :/ blir förvirrad. Jag antar att det bara är att vänta och se men jag börjar tro att det är en pojke nu :)
Finns en amerikansk sida som heter www.ingender.com
Där kan man posta bilder, diskutera om just nubteorin.