Har ni varit otrogna, berätta gärna :)
Har ni varit otrogna? Berätta om era häftigaste upplevelser
Har ni varit otrogna? Berätta om era häftigaste upplevelser
Jag träffade samma tjej i SUNDBYBERG i Stockholm och jag gick på lunchrasten och vi gick in i ett buskage och hon hade så fina små strong så blev koko och penetrerade henne. Hon var så skön och flera gick förbi :)
Jag var otrogen i natt. Förbjuden frukt smakar bäst.
Vill du vara otrogen igen ;)
Vill du vara otrogen igen ;)
Kolla ungar! Här samlas samhällets bottenskrap.
Jag har inte varit det men min tidigare sambo, mamman till mina döttrar, var det mot mig. Brukar ibland gråta ut över det. Lite patetiskt ja men vad ska jag göra då. Föraktar beteendet.
Ja, hade en trekant med en väninna och hennes pojkvän efter en kväll på krogen. Sedan tog jag en killkompis oskuld lite senare det året. Tyvärr. Fick svamp båda gångerna - KARMA!
Surt ;) men någon som har en trevlig upplevelse då?
Kolla ungar! Här samlas samhällets bottenskrap.
Jag har inte varit det men min tidigare sambo, mamman till mina döttrar, var det mot mig. Brukar ibland gråta ut över det. Lite patetiskt ja men vad ska jag göra då. Föraktar beteendet.
Ja, hade en trekant med en väninna och hennes pojkvän efter en kväll på krogen. Sedan tog jag en killkompis oskuld lite senare det året. Tyvärr. Fick svamp båda gångerna - KARMA!
lät du männen ta dig i tva:an oxo? 8==D (_o_)
Jag var otrogen mot ett ex en sommar för längesedan på Piteå havsbad. Under dagen smekte vi varandra under vattnet, var rätt långt ut så det såg bara ut som att vi simmade och pratade sedan på kvällen gick vi iväg och hade sex en bit bort på stranden gömda av vassen.. Höll dock på att bli upptäckt av en gubbe som rastade hunden och jo jag hade sand på de mest konstiga ställena efter men ändå en sjukt skön upplevelse :D
Spännande :) någon mer som vill dela ?