Funderingar deluxe! skengravid eller ej?
Hej.
Jag är ny-gammal här kan man säga.
hängde mycket här för kanske 12 år sedan då jag skulle ha mitt 3:e barn.
Nu är jag 36 år gammal och lever med en ny man sedan 5år tillbaka. Han har 2 barn sedan tidigare och jag mina 3. barnen är i åldrarna 16,13,13,11 och 10.
jag har känt sen dag ett att jag vill ha barn med min nuvarande kille, men omständigheterna har inte gjort det möjligt. Men nu har vi kommit till den punkt där vi känner att vi verkligen vill ha ett gemensamt barn. Vi har diskuterat detta massor om vi är redo och beredda att börja om igen då vi snart bara har tonåringar. Vi blev båda föräldrar vid 20år på varsitt håll.
Känner dock att åldern är ett litet dilemma här, blir stressad liksom. har tidigare inte haft några problem alls att bli gravid, snarare jätte lätt.
Men jag är inte 20 längre och vet att det blir svårare med åren.
Denna månad är iaf vårat 1:a riktiga försök. Jag har BIM om 10 dagar. Hade ÄL för en vecka sedan. Jag känner av min ÄL väldigt mycket, men dock i flera dagar. Jag hade ont från tisdagen till lördagen ungefär. Vi fick "låg" 4 dagar av dessa, och nu tycker jag mig såklart känna "symtom". Googlar ihjäl mig på ALLT!
Och nu har jag oxå börjat inbilla mig att jag kanske inte ens har ägglossning längre (då jag läst det).
Blir galen på all väntan!!!
Någon annan med mycket funderingar som vill tjöta lite?