• AlexSwe

    Sexigaste yrkena?

    Vilka yrken tycker ni är Sexigast? på män och kvinnor.
    Motivera varför :)

  • Svar på tråden Sexigaste yrkena?
  • Dr Nail
    Krokodilmajonnäs skrev 2018-09-03 01:27:13 följande:

    Poliser orädda? De skiter på sig så fort de ser en handikappad man med en vattenpistol. Mördare är inget sexigt yrke i min mening.


    Det hände bara en gång
  • qfnafnjf
    Dr Nail skrev 2018-09-03 14:14:54 följande:
    Det hände bara en gång
    Har du sett den här sketchen av Tage Danielsson om Harrisburg?
  • Krokodilmajonnäs
    Dr Nail skrev 2018-09-03 14:14:54 följande:
    Det hände bara en gång
    Haha okej.. De red ner en antinazistdemonstrant häromdagen också. De använder godtyckligt övervåld precis hela tiden. 
  • qfnafnjf

    Jag har en förkärlek till konsumenter. Vissa av de kan vara ganska fina.

  • AlexSwe
    Nattapatta skrev 2018-09-04 02:04:01 följande:

    Min smak är ju en heting i kostym som bär upp sitt egna företag.???? då får man våttrosa ????


    vad får dig att bli våt? berätta vad är det med företagaren som gör det
  • Nattapatta
    AlexSwe skrev 2018-09-04 09:14:07 följande:

    vad får dig att bli våt? berätta vad är det med företagaren som gör det


    En man i kostym som är självsäker och drivande. Ansvarstagande att bygga upp ett företag.

    Det är inte själva företaget som gör mig våt :D
  • Nattapatta
    AlexSwe skrev 2018-09-04 09:14:07 följande:

    vad får dig att bli våt? berätta vad är det med företagaren som gör det


    En man i kostym som är självsäker och drivande. Ansvarstagande att bygga upp ett företag.

    Det är inte själva företaget som gör mig våt :D
  • Grossglanz

    Jag är en tungt å skitigt arbetande man,stark manlig smart å orädd,det måste man vara i min bransch.Ser till att få saker gjorda,man behöver inte vara egenföretagare el ha kostym för att vara driven

  • AlexSwe
    Nattapatta skrev 2018-09-05 00:33:27 följande:
    En man i kostym som är självsäker och drivande. Ansvarstagande att bygga upp ett företag.

    Det är inte själva företaget som gör mig våt :D
    Då lär du jävligt våt av mig asså
  • AlexSwe
    Grossglanz skrev 2018-09-05 00:52:50 följande:

    Jag är en tungt å skitigt arbetande man,stark manlig smart å orädd,det måste man vara i min bransch.Ser till att få saker gjorda,man behöver inte vara egenföretagare el ha kostym för att vara driven


    du är mer en arbetsslav åt en chef. Det är din chef som är driven som anställer och ger order.
  • Grossglanz
    AlexSwe skrev 2018-09-05 12:18:12 följande:

    du är mer en arbetsslav åt en chef. Det är din chef som är driven som anställer och ger order.


    Du behöver träna på svenskan,klart min chef är driven OCH betalar bra Samt att jag jobbar med stor frihet under ansvar. Som att vara egen men med en heeelt annan trygghet,har man inget att göra(iaf med deadline) så får man ordentlig lön ändå
  • Krokodilmajonnäs
    Grossglanz skrev 2018-09-05 16:16:05 följande:
    Du behöver träna på svenskan,klart min chef är driven OCH betalar bra Samt att jag jobbar med stor frihet under ansvar. Som att vara egen men med en heeelt annan trygghet,har man inget att göra(iaf med deadline) så får man ordentlig lön ändå
    Fortfarande en löneslav.
  • nevermind

    Gillar män inom vården. Omhändertagande. Ambulanssjuksköterska hade varit nice.

    Eller typ lärare i de yngre åldrarna, förskollärare.

  • AlexSwe
    Nattapatta skrev 2018-09-06 07:48:54 följande:
    Jasså, äre så? ;)
    aaa hade passat för dig perfekt ;)
Svar på tråden Sexigaste yrkena?