• magsmaniac

planerar barn!

Hej hej, jag har länge funderat på att skaffa barn pga att jag och min partner känner oss redo, men för en vecka sen kom min storasyster och sa att hon planerar barn och att hon haft sex nyligen då hon haft ägglossning, jag pratade med henne förra månaden om att jag var redo och ville försöka, och vips har hon redan försökt, jag känner mig otroligt dum för att ens haft iden om att skaffa barn och nu vill jag inte då hon kanske blivit gravid och att det isåfall känns som att jag tar något ifrån henne som jag redan planerat....

jag behöver verkligen några goda råd just nu, vet liksom inte vad jag ska göra

• Svar på tråden planerar barn!
  • Dennan88

Hej :) varför inte försöka så ni kan vara gravida och njuta tillsammans sen även att vara mammalediga tillsammans :) min väninna o hennes syster blev gravida med 2v mellanrum och det har betytt så mycket för dem och deras barn :))

• AnonymNH

Jag skulle snarare sett det som en fantastiskt rolig möjlighet! Tänk att följas åt under graviditeten med sin syster - och inte minst hur kul barnen kommer ha ihop!

Tycker inte alla du ska tänka så. Kör ni på!

Svar på tråden planerar barn!