• Leoblevdet

HJÄLP MIG MED MITT GYMNASIEARBETE, VEM SOM HELST! TAR 2-3MINUTER

Hejsan allesammans!

Jag heter Leo och är 17 år gammal, snart 18. Jag håller just nu på med mitt gymnasiearbete där jag har valt ämnet spelberoende/spelmissbruk. Vem du än är, HJÄLP MIG och svara på min enkät, oavsett ålder eller kön eller om du inte själv har någon form av koppling till spelande. Korta som långa svar, allt hjälper!! Tack på förhand för hjälpen!! Det tar max 2-3minuter och är för det mesta kryssfrågor!! HJÄLP MIG HÖRNI, flashback brukar ju vara känt för att vara broderligt, så upp till bevis nu då!

Länk till enkäten!

sv.surveymonkey.com/r/8D7ZWHB

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-03 13:47
    Inte Flashback, menade familjeliv!!

• Svar på tråden HJÄLP MIG MED MITT GYMNASIEARBETE, VEM SOM HELST! TAR 2-3MINUTER
  • Ignoramus

Haha ja där snubblade ts på mållinjen...

qfnafnjf skrev 2018-09-03 00:13:45 följande:

... flashback?

• qfnafnjf

Är det kryssfrågor kan du lika gärna skriva ut papper och ställa dig på stan. Nackdelen är att du inte kan sammanställa allt automatiskt utan måste lägga ner verkligt arbete. Men det är värt det. Då kan du få direkt feedback också.

• Leoblevdet

Menade självklart familjeliv.. klantigt att jag inte ändrade det. Behöver minst 100 svar och anledningen till varför jag inte står på stan och tillfrågar privatpersonligt öga till öga är eftersom när jag gör enkätformuläret på surveymonkey och digitalt får jag statistiken presenterad på ett bättre och lättare sätt. Underlättar massor.

Svar på tråden HJÄLP MIG MED MITT GYMNASIEARBETE, VEM SOM HELST! TAR 2-3MINUTER