gillar inte att jobba
jag vill vara ledig hela tiden jag mår dåligt psykiskt av att jobba, ibland får jag intrycket av att människor älskar att jobba...
hur kan man göra det???
jag har haft olika jobb och mått lika dåligt på alla arbetsplatser.
jag vill vara ledig hela tiden jag mår dåligt psykiskt av att jobba, ibland får jag intrycket av att människor älskar att jobba...
hur kan man göra det???
hur kan man göra det???
Jag undrar också hur många yrken du testat och hur länge du varit på varje arbetsplats.
Undrar också hur du försörjer dig?
Jag undrar också hur många yrken du testat och hur länge du varit på varje arbetsplats.
Undrar också hur du försörjer dig?
varför undrar du det? så du kan klaga på sättet jag försörjer mig?
det är bara skit
Har du varit i kontakt med psykiatrin? Om du har svårt att passa in i de flesta arbeten, och att komma in i gemenskapen så finns det möjlighet att det ligger en diagnos bakom. Har en son med asperger som har upplevt liknande (fast i skolan på t.ex. grupparbeten), han var inte lika snabb på att förstå och arbeta som andra vilket gjorde att han blev utskälld och utstött.
Vi fick slutligen hjälp och han fick börja en skola med likasinnade. Han har oerhört svårt för ansvar och ökade krav vilket innebär att allting måste tas i hans takt.
Hur har det varit i skolan för dig?
Om du inte tror att det ligger en diagnos bakom kanske det är dags att utbilda sig vidare, eller söka dig till andra typer av yrken som passar dig bättre. Om du brinner för ett yrke finns det större möjligheter att du passar in i gemenskapen.
Arbete är ett onödigt ont, tyvärr. Skulle inte arbeta en minut till om jag blev ekonomiskt oberoende.
Arbeta med ett fritidsintresse är det bästa sättet att döda intresset på, för mej då. Fast funkar ju bra för en del.
där ser du, du ville bara klaga!
för annars dödar du mig eller vadå
för annars dödar du mig eller vadå