Vecka 13+1, rädd för att det är missfall på g...
Är i vecka 13+1, första barnet (efterlängtat). I onsdags efter att jag och sambon hade sex kom det lite brunaktigt blod på pappret när jag torkade mig efter toabesök. Sedan dess har det kommit lite varje dag, inte klarrött utan brunt, liten rött, ungefär som jag brukade få det första dagen på mensen. Kommer bara när jag kissat och torkar mig så det rinner inte i trosorna och jag har inte behövt trosskydd. Var hos BM igår för inskrivning och hon sa att så länge det inte är ljusrött är det nog ingen fara. Då jag har tid för tidiidgt ultraljud imorgon onsdag så ville inte hon kolla något när jag var hos henne utan tyckte jag skulle avvakta till onsdag. Men idag kände jag att det rann mer och då hade det kommit i trosorna, fortfarande brunaktigt och inga klumpar. Har inte haft ont i magen men tycker nu det känns lite konstigt (kan dock vara magont för att jag är så orolig nu). Det är ju nu sex dagar sedan blödningen började, hade det varit missfall hade det väl blött ännu mer eller? Med tanke på att gravappen säger att barnet är lika stort som en persika borde det väl ha kommit ut någon större klump om det nu är missfall?
Ska ju på det tidiga ultraljudet imorgon men nu är jag så sjukt otrolig, är ledsen och mår dåligt så kände att jag behövde skriva av mig här... Finns inget annat än att avvakta till imorgon då man för besked på om det lilla livet är okej eller inte men kan inte sluta tänka på detta hemska och måste hels tiden springa till toan och kolla om det blött mer... :(((