• H4llongr0ttan

    Behöver jag köpa något mer till min pojkvän?

    Hejsan! Tänkte bara rådgöra med allmänheten om vad ni tycker om en sådan här grej, födelsedag.

    Min pojkvän fyller år snart och jag går omkring och tänker kring om jag behöver köpa något mer? Jag har köpt en biljett för en utlandsresa åt honom som infaller nu i september. Men grejen är den att den betalade jag redan för ett år sedan nästan. Ingen dyr biljett men ungefär 1300kr blev det för honom, men som sagt var så är det längesedan nu. Så den summan är ju liksom *glömd* redan och därför känns det som att jag inget köpt när hans dag väl kommer.

    Tänkte på hans födelsedag iallafall göra en middag och baka blåbärspaj för att han älskar det. Tänkte också köpa en fickkniv som han pratat om, han är nästan en lite samlare av knivar kan man säga... men det är inte heller någon dyr sak. Fickkniven kostar ca 270kr.

    Så, såhär tänkte jag... Behöver jag köpa något mer tycker ni? :) . Vi brukar som ni ser fira födelsedagar, vet att vissa tycker att det inte är en sån stor grej menade jag bara...

  • Svar på tråden Behöver jag köpa något mer till min pojkvän?
  • Anonym (Annabus)

    Tycker det blir alldeles lagom med kniven då du redan köpt en resa även om du betalade den för längesedan. Samtidigt vill man gärna ge en liten gåva på födelsedagen och det gör du ju nu. Det kan bli FÖR mycket också. Jag menar, ni kommer ju att lägga fickpengar på resan också. Men det är klart, nu tänker jag i utgångsläge från min ekonomi.

    Jag skulle bli superglad bara för att någon gjorde sig till med god mat och dryck. Presenterna är inte det viktigaste. Och så får han ju dig också.

  • H4llongr0ttan
    Anonym (Annabus) skrev 2018-09-04 21:30:51 följande:

    Tycker det blir alldeles lagom med kniven då du redan köpt en resa även om du betalade den för längesedan. Samtidigt vill man gärna ge en liten gåva på födelsedagen och det gör du ju nu. Det kan bli FÖR mycket också. Jag menar, ni kommer ju att lägga fickpengar på resan också. Men det är klart, nu tänker jag i utgångsläge från min ekonomi.

    Jag skulle bli superglad bara för att någon gjorde sig till med god mat och dryck. Presenterna är inte det viktigaste. Och så får han ju dig också.


    Tack för detta svar och för din åsikt, får köra på det jag tänkt då! :)
Svar på tråden Behöver jag köpa något mer till min pojkvän?