Är skilsmässobarn oftare otrogna?
Som rubriken lyder så har jag upplevt det runt omkring men vill gärna veta vad ni tror och om det kan ha ett samband?
Som rubriken lyder så har jag upplevt det runt omkring men vill gärna veta vad ni tror och om det kan ha ett samband?
Vi är alla olika men jag skulle inte på långa vägar fundera på att ens bry mig om han var otrogen eller ej. Känns det märklig och och killen beter sig det minsta respektlöst så är det tack och hej på en gång otrogen eller inte. Ligger helt enkelt inte i min person att ta skit från män.
Ja...Precis vad jag trodde då.
Men jag vet inte om du är så representativ att spy ut dina åsikter i en tråd som debatterar otrohet. Det blir helt fel. Du står för en livsstil som få skulle klara av eller vill ha. Jag har ingen statistik eller fakta på om hur många ni är som lever så här, men ni är en grupp med ett särintresse och skall ses som sådan i en sådan här tråd. Och kom nu inte med att ni är många o.s.v...Det är som sagt möjligt men försök skriva i darkside eller något liknande forum av likasinnade.
Jag hade redan tänkt strunta i han sen innan, när jag märkte hur han betedde sig. Men jag ville veta om han var otrogen eller inte, annars hade jag nog struntat i honom ännu tidigare, men jag ville se lite värt beteendet kom ifrån för jag förstod ju ingenting. Så det var skönt när jag kom på dom. Då kunde jag gå vidare helt eller så. Vet hellre sanningen än att gå runt som ett frågetecken och undra. Som sagt det kändes bara skönt.
Kan absolut förstå att visshet och bekräftelse av misstankar kan kännas bra men kan faktiskt inte se vad det förändrar i sak. Känns inte som att det var någon pojkvän att luta sig mot oavsett om han var otrogen eller inte. Hoppas att du kan bearbeta det du upplevt och komma vidare för världen är full av underbara och respektfulla killar.
Nej, du förstår inte mina tankebanor, och jag kan inte för mitt liv begripa dina.
Jag bryr mig överhuvudtaget inte om din och din mans överenskommelser. Ni får göra precis som ni vill, men jag tycker inte hotwife/hanrej diskussionen eller er läggning och filosofi hör hemma i en tråd som handlar om otrohet, och det avtalet eller överenskommelsen som dessa par har, och som då är strikt monogama.
Vi kan diskutera hotwife/hanrej förhållanden om du vill, men jag tror inte vi skulle vara mer överens i en sådan diskussion, eftersom jag har svårt att sätta mig själv i en hanrejs kläder.
Men den utgångspunkten du har återspeglas i din signatur (En del av leken). Och en lek är precis vad jag tycker ert förhållande är...En lek med elden.
Du kan aldrig komma ifrån att en otrohet i ett monogamt förhållande är ett stort svek. Det här med att behöva skriva avtal att man skall vara monogama är ju helt åt helvete. är man ett par så är det underförstått att man är ett par tills någon bryter upp av någon anledning. Men om anledningen är otrohet finns det i min värld inga möjligheter till försoning.
Nej, du förstår inte mina tankebanor, och jag kan inte för mitt liv begripa dina.
Jag bryr mig överhuvudtaget inte om din och din mans överenskommelser. Ni får göra precis som ni vill, men jag tycker inte hotwife/hanrej diskussionen eller er läggning och filosofi hör hemma i en tråd som handlar om otrohet, och det avtalet eller överenskommelsen som dessa par har, och som då är strikt monogama.
Vi kan diskutera hotwife/hanrej förhållanden om du vill, men jag tror inte vi skulle vara mer överens i en sådan diskussion, eftersom jag har svårt att sätta mig själv i en hanrejs kläder.
Men den utgångspunkten du har återspeglas i din signatur (En del av leken). Och en lek är precis vad jag tycker ert förhållande är...En lek med elden.
Du kan aldrig komma ifrån att en otrohet i ett monogamt förhållande är ett stort svek. Det här med att behöva skriva avtal att man skall vara monogama är ju helt åt helvete. är man ett par så är det underförstått att man är ett par tills någon bryter upp av någon anledning. Men om anledningen är otrohet finns det i min värld inga möjligheter till försoning.
Har en bekant som är jojo-monogam. Det vill säg hennes man är otrogen. Hon reagerar med att sticka hals över huvud och dränker sorgen med lådvin i något akutboende. Sitter där och lipar och saknar sin man och efter några månader flyttar hon hem till villan igen. Detta upprepas med nästan kuslig periodiserat.
Hoppas jag inte går över gränsen nu men har du någon gång funderat på hur det kommer sig att en flicka i 10 års ålder börjar experimentera med BDSM ?
Du får ursäkta, men det låter lite udda i en ålder där dom flesta flickor leker med dockor.
Ta inte mitt inlägg fel nu..Jag uppskattar din öppenhet.
Visst, nyfikenheten för snoppar och snippor börjar där och kanske ännu tidigare..Men BDSM...
Sen vet jag inte, men har vi inte hamnat lite off topic nu.
Tråden handlar ju om otrohet och dess påverkan på skilsmässobarn.
Ändå har de sista inläggen skrivits av:
1) En hotwife/domina/swinger med en hanrej som partner.
2) En swinger som älskar stora kukar (en annan tråd)
3) Förmodligen en vanlig player. (Örjan)
Hur får ni ihop kopplingen ?
Försök inte få otrohet att låta som något som är normalt för det är helt fel. Gör en egen tråd om det då. Försök inte ändra på folk som faktiskt är snälla och trogna. Inte ljuger för folk hit o dit. Det är ju bara hemskt.
Borde vara de som lever med föräldrar som lever tillsammans där föräldrarna är otrogna och barnen upptäcker detta som är de som oftare själva är otrogna.
Hen...?????
Hen...?????
Det tror jag inte