• Anonym (Anonymles)

    Lesbian

    Hej! Jag är en vanlig tjej som har en kille men jag drömmer alltid om att ha sex me en tjej

    Vill prova hur det känns jag fantiserar alltid o kollar på lesbiska filmer

    Tjejers sex gör mig så jävla kåt

    Du som är en tjej har du haft sex me en anna tjej ? Hur känns det? Hur har ni träffat varandra kan ni beskriva lite...

  • Svar på tråden Lesbian
  • Anonym (..)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-20 18:49:13 följande:

    Vet inte hur det är med Silva fungerade bra för några år sedan.


    Jag antar att du menar Sylvia? Är medlem på den manliga motsvarigheten sylvester och den sidan är kass. För 15år sedan var den ok, men nu är den extremt omodern o fattig på människor... kan tänka mig att Sylvia är likadan.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (..) skrev 2018-09-20 19:49:46 följande:

    Jag antar att du menar Sylvia? Är medlem på den manliga motsvarigheten sylvester och den sidan är kass. För 15år sedan var den ok, men nu är den extremt omodern o fattig på människor... kan tänka mig att Sylvia är likadan.


    Ok är nog 5 år sedan jag besökte sidan. Hittade då en tilltänkt lekkamrat men mer än en skogspromenad och lite kemifika blev det inte av det.
  • Tina22
    Hej! Jag är en vanlig tjej som har en kille men jag drömmer alltid om att ha sex me en tjej 

    Vill prova hur det känns jag fantiserar alltid o kollar på lesbiska filmer 

    Tjejers sex gör mig så kåt 
  • nyfikenochoerfaren

    Instämmer, har länge velat ha sex med en annan kvinna men vet inte hur jag ska hitta någon som vill samma sak.Vet inte heller vart det finns lesbiska träffställen, som man kanske skulle kunna besöka och se om man får något napp. Tror det skulle bli en riktigt mysig stund Skäms

  • Anonym (Håller med)

    du tog orden ur munnen på mig, det är verkligen något jag också skulle vilja prova, men hur sjutton hittar man någon att ens prata med som skulle kunna vara intresserad?! inte direkt enkelt, men det hade varit så drömmigt att få uppleva sex med en tjej. 

  • Anonym (Kvinnor är överskattade)

    Kvinnor och tjejsex är överskattade. Efter ett antal år med kvinnor så önskar jag att jag var kvar i garderoben och tillbaks med min exman. Han var så mycket enklare att ha att göra med och trevligare än kvinnor. Skit samma att jag är lesbisk typ, saknar livet med honom ändå.

    Kvinnor klagar hela tiden. Klagar på vad du säger, hur du säger, om du inte säger. Jobbiga krävande egoistiska varelser är vi. Nej kvinnor är blääääh. 

  • modelzzzzz

    Hej tjejer??


    hade oxå jätte problem att hitta ett ställe för enbart tjejer eller bisexuella tjejer som vill träffas, men av en slump ramla jag in på appen HER och därefter communityn SkirtClub. 
    Är i ett samboförhållande men drömmer/fantiserar alltid om kvinnor. Har fritt att träffa kvinnor och deltog på SC första träffen i Stockholm för inte så länge sen och den upplevelsen var fantastisk! 

  • Anonym (Jossan)

    Jag hade sex med en tjej innan jag hade sex med killar. Min kompis sov över och vi pratade om killar, kukar, bröst, vem som vi trodde skulle bli av med oskulden först osv. Det hela slutade med att vi började utforska varandra med kyssar, smek, slick osv. Då var vi 11-12 nånting. Idag nästan 25 år senare har vi fortfarande sex med varandra då och då. Även tillsammans med min sambo ibland. Kan ju säga att det uppskattas från hans sida.
    Hon är förövrigt den enda tjej jag har/haft sex med. Sen får jag erkänna att jag ibland fantiserar om andra än henne också.

  • Mr RR
    Anonym (Jossan) skrev 2022-09-06 10:45:56 följande:

    Jag hade sex med en tjej innan jag hade sex med killar. Min kompis sov över och vi pratade om killar, kukar, bröst, vem som vi trodde skulle bli av med oskulden först osv. Det hela slutade med att vi började utforska varandra med kyssar, smek, slick osv. Då var vi 11-12 nånting. Idag nästan 25 år senare har vi fortfarande sex med varandra då och då. Även tillsammans med min sambo ibland. Kan ju säga att det uppskattas från hans sida.
    Hon är förövrigt den enda tjej jag har/haft sex med. Sen får jag erkänna att jag ibland fantiserar om andra än henne också.


    Nyfiken på om du känner helt ok med att din kompis suger hans kuk etc. 
  • Anonym (Jossan)
    Mr RR skrev 2022-09-06 10:57:27 följande:
    Nyfiken på om du känner helt ok med att din kompis suger hans kuk etc. 
    Ja det tänder mig nåt enormt! Blir tokkåt av att hon suger honom och blir påsatt av honom. Att suga hans kuk tillsammans med min kompis är underbart!
  • Anonym (Robban)

    Jag gillar att kolla på tjejer som håller på.

  • Mr RR
    Anonym (Jossan) skrev 2022-09-06 18:22:47 följande:
    Ja det tänder mig nåt enormt! Blir tokkåt av att hon suger honom och blir påsatt av honom. Att suga hans kuk tillsammans med min kompis är underbart!
    Typ dom flesta killars dröm;)
  • Anonym (Jossan)
    Mr RR skrev 2022-09-07 09:53:21 följande:
    Typ dom flesta killars dröm;)
    Ha ha! Han säger ofta att han måste nypa sig i armen! :P
  • Mr RR
    Anonym (Jossan) skrev 2022-09-08 08:29:55 följande:
    Ha ha! Han säger ofta att han måste nypa sig i armen! :P
    Haha ja jag förstår det ;) låter minst sagt härligt
  • VanligaSara

    Jag har inte haft sex med en tjej än men jag tänker mycket på det.

Svar på tråden Lesbian