Någon annan som träffat en gift man som lämnar sin fru?
Jag träffade en gift man under min semester för ca 2 månader sedan.. Jag visste inte att han var gift förrän dagen efter om ni förstår vad jag menar. Vi träffades flera dagar, kvällar och nätter under ca 2 veckors tid och hade en semester romans egentligen. Efter detta var han väldigt påstridig och ville träffas mer trots att han ändå varit tydlig med från början att han inte ville lämna sin fru eftersom de har ett barn tillsammans som han inte vill ska få ett varannan vecka liv.
Nu till saken, han var väldigt påstridig till att träffas efter vår romans också så nu har detta pågått under snart 2 månader. Vi pratar med varandra varje dag, smsar hela dagarna med varandra, har träffats både i hans och min stad flera gånger och nu har han berättat för sin fru att han vill lämna henne. Jag känner mig glad, orolig, undrande om han verkligen kommer lämna henne i slutändan osv. Så mycket tankar och dessutom är det 20 års åldersskillnad mellan oss, jag är 30 och han är 50. Någon som kan hjälpa mig reda ut tankar kring detta, någon som varit med om liknande, både åldersskillnad och att träffa en gift man?
Jag behöver inga moralpredikningar, jag vet att det är moraliskt fel att träffa en gift man och trodde aldrig att jag skulle hamna i den här situationen. Vi hade en kemi tillsammans som inte gick att motstå. Han och hans fru har haft stora problem tillsammans länge och varit gifta i 20 år.
Jag är totalt förälskad i den här mannen.