• Anonym (Game over)

Hon gjorde slut.

Min tjej har gjort slut med mig. Det är tungt. Riktigt tungt. Många tankar inga svar. Tröstar mig med att jag varit "här innan." Vet att det blir bättre men det känns ändå som att det inte kommer bli det. Vill väl egentligen ingenting med det jag skriver. Bara lufta av min ångest och krossade hjärta lite.

• Svar på tråden Hon gjorde slut.
  • Mongoliet

Gå aldrig all in i framtiden så ska du se att det kom något bra ut ur detta med.

• Anonym (Metoo)

Samma här. Fast hände mig igår.

• Johannako

Var själv med om att bli lämnad, och det för 1,5 vecka sedan, det tog hårt på mig och mår fortfarande kasst emellanåt inget som är så roligt som innan allt känns bara som måsten och vill bara ligga i sängen och glo upp i taket.. men börjar nog kanske se ljuset i tunneln lite smått, vet egentligen inte vad jag ville ha sagt men ville visa att du inte är ensam, vi kan stötta varandra om du behöver någon att prata med

• Anonym (Game over)
    Johannako skrev 2018-09-16 16:11:28 följande:

Var själv med om att bli lämnad, och det för 1,5 vecka sedan, det tog hårt på mig och mår fortfarande kasst emellanåt inget som är så roligt som innan allt känns bara som måsten och vill bara ligga i sängen och glo upp i taket.. men börjar nog kanske se ljuset i tunneln lite smått, vet egentligen inte vad jag ville ha sagt men ville visa att du inte är ensam, vi kan stötta varandra om du behöver någon att prata med

Aldrig kul :( SKITJOBBIGT! Vad hände? (Om jag får fråga)
  • Johannako
    Anonym (Game over) skrev 2018-09-16 16:33:33 följande:

Aldrig kul :( SKITJOBBIGT! Vad hände? (Om jag får fråga)

Han fattade något dåligt beslut som kunde göra att konsekvenserna skulle skada mig fysiskt och psykiskt då han valde att lämna mig för att skydda mig och min framtid,
  • Godisbuske

Det går över. Tänk istället igenom vad som gick snett & fel för att undvika till nästa. 75% av alla förhållande så är det kvinnan som drar. Upptäcker ni signalerna från henne försent , så har ni ingen tid att reparera. Nästan alltid så finns det någon annan som väntar , som hon blivit lite attraherad av. Sällan en tjej drar innan det möjligen finns en back up. Om inte det finns, så har man skruvat till det ordentligt. Och hon bara drar.

Svar på tråden Hon gjorde slut.