Har han tappat intresse?
Har träffat en kille i lite över 1 månad nu. Vi har flera gemensamma vänner, bl.a. Min syster som är bra vän med en av hans bästa.
Han tog kontakt med mig och började skriva på Snapchat. Han var den som var mest på, skrev ofta och tog initiativ till att träffas. Vi har träffats många ggr, säkert 5-6 själva samt att jag har vart chaufför åt honom. Jag har även träffat hans mamma (som jag jobbar med) och pappa.
Men vi har inte gjort mer än att kramats!! Vi har vart på bio en gång, och som sagt så tar han alltid initiativ till att träffas och kramas vid hejdå. Jag har aldrig avvisat honom så känns konstigt om det är så att han inte vågar. Nu på senare tid så känns det även som att han inte är lika "ivrig" tar lång tid på sig att svara, kan strunta i att svara mig trots att han är aktiv och skriver aldrig saker som "att jag skulle vart där" osv. Han känns liksom kall.
Trots det så "ses" vi fortfarande, typ 1 timme och oftast ute och åker en sväng i våra bilar. Vi har aldrig heller vart hemma hos någon, han har bara frågat om jag vill komma dit någon gång, men aldrig bjudit in mig..
Är jag friendzonad, blir playad eller är han bara blyg??? Hmmm