annie1990 skrev 2018-09-23 19:56:57 följande:
Yes! :) Någon av er som får symptomer men inte vågar lita på att dem är på riktigt?
Jag har molande värk, är supertrött och mina bröst ömmar.. jag är också rökare som börjar dra ner på ciggen kraftigt nu så jag kan sluta helt snabbt och idag smakade min cigg riktigt äckligt - inte alls som den brukar.. kan det också vara en symptom?
Har du ca 8 dagar kvar till bim så är det ca 6 dagar sen äl (generellt räknat)? Det är högst troligt symptom av äl som du upplever, alternativ Pms och inte graviditet (klart du kan vara gravid, men symtom redan är högst osannolikt). Som flera andra säger, det är oftast när man är utan symptom som det visar sig att man faktiskt är gravid.
Vad gäller att stressa och inte bli gravid då, som någon skrivit så är det rent BS!
Dagarna mellan äl och förhoppningsvis utebliven mens är jobbiga för alla som försöker skaffa barn, men försök sysselsätt dig med något som får fokus på annat. Och som någon annan skrivit, se till att sluta röka. Det påverkar fertiliteten negativt!