Har ni KK
Hej alla, hur många har KK? Eller vill ha?
Hej alla, hur många har KK? Eller vill ha?
Har 2 Kk. Skulle nöjt mig med en men den ena jobbar natt och andra bor i en annan stad så får kuk för sällan =/
Har ingen och vill inte ha.
Jag har en KK men jag skulle väldigt gärna ha en eller två till. Min nuvarande ser jag bara en gång i månaden på grund av avstånd och jag skulle väldigt gärna få sex oftare.
Har men vill avsluta.. ????
Vad har KK med otrohet att göra?
Inget för mig
Har haft, men har tyvärr ingen nu
Jag hade en tills nyligen.
Hon visade sig vara en feminazi, och något mer avtändande får man leta efter...
Att värna jämställdhet är jag HELT för. Att hata en grupp för något dom inte kan styra över? Nej tack, då får det vara! Lägg därtill diverse hang-ups och issues. Nej. Bara nej...
Lite synd på ett sätt dock, för Jävlar vad bra sex vi hade...!!
Taskigt att knulla runt när man är i ett förhållande, och partnern inget vet. Det kallas för att bli rövknullat. Folk har flippat ut, unga som gamla, alla tänker på sex hela tiden. Kk hit och thaimassage dit, dejtingsidor i överflöd, och blähh.
Jag hade en tills nyligen.
Hon visade sig vara en feminazi, och något mer avtändande får man leta efter...
Att värna jämställdhet är jag HELT för. Att hata en grupp för något dom inte kan styra över? Nej tack, då får det vara! Lägg därtill diverse hang-ups och issues. Nej. Bara nej...
Lite synd på ett sätt dock, för Jävlar vad bra sex vi hade...!!
Ska inte hänga upp dig på sånt, sånt ska man lämna utanför om sexet är bra. Är ju bra att vi alla är lite olika med ;)
Har haft en och jag saknar honom..
Ja jo, på ett sätt kanske. Men samtidigt är den typen av åsikter Sjukt oattraktiva - vi försökte hitta en väg runt det, men det gick liksom inte. Sen berodde det som sagt på mer saker än det här, men det blev droppen som fick bägaren att rinna över.
Har haft en och jag saknar honom..
Ja men så kan det bli ibland. Men ett tips är väl att undvika att prata politik med en kk. Är bara onödigt. Kan man väl göra om man ska bli ett par på riktigt i såfall.