• Mongoliet

Finns det fler män här som får privatmeddelande ifrån folk som påstår sig vara kvinnor?

Finns det fler män här än jag som får privatmeddelande av människor här på Familjeliv av folk som påstår sig vara kvinnor/tjejer & vill att ni ska skicka bilder på er mm?

- Till er som skickar dessa: Vad är ert mål med detta?

Vad går detta scam ut på?

Jag läser om massa ensamma män i diverse trådar så jag antar att här finns en hel del ni kan lura om männen inte är vana vid att läsa av beteende likt ert.

Till alla er ensamma män därute, var försiktiga när ni helt plötsligt får privatmeddelande av någon som påstår sig vara intresserade av er. Det är sjukt ovanligt att tjejer gör så på riktigt.

• Svar på tråden Finns det fler män här som får privatmeddelande ifrån folk som påstår sig vara kvinnor?
  • xSpinell

Ja då , en hel skolklass har nog hört av sig genom åren.
    Dom är så smala o fina och ingen är över 30år

Facebook då , där har jag nog en hel pluton hängande efter mig ocksåSkål
    Dom är lika vackra , men det lustiga är att så mycket snygga unga tjejer
    inte har en enda kompis här i världen.

För det finns inte några bilder i bildarkivet , det är för sorgligt att dom måste
    söka upp en 50plussare som mig för att få nån att prata med Guld i mun

• Mongoliet

På Facebook känns ändå mer väntat. Där handlar det väl om reklam mm men här liksom, varför? Som du säger är det intressant när sexiga 20-åringar utan vänner är intresserade. Visst jag träffar sådana i verkliga livet men då har de åtminstone sett mig. Här kontaktar de en random man på 50 typ. Förstår inte riktigt vad dessa förmodligen män som står bakom dessa konton ska få ut av mina bilder eller skriva med mig & i slutändan träffa mig. Är det bara råna mig som gäller eller?

• faren

Antagligen, eller då är det sådana "sol och vårare" kvinnor....

Svar på tråden Finns det fler män här som får privatmeddelande ifrån folk som påstår sig vara kvinnor?