4år utan sex
Är det normalt att vara sambo och inte ha sex?
Det är 4år sedan. Eller har min sambo en älskare?
Är det normalt att vara sambo och inte ha sex?
Det är 4år sedan. Eller har min sambo en älskare?
Mer sex ger mer sex
Mindre ger mindre
Försök med filmer, lekar, kläder, redskap på kul
håller med, men vad gör man om ens partner inte verkar vilja försöka? Ger upp?
En statistiskt sett fungerande metod att återfå sexuell attraktion till varandra är att ha schemalagd sex tillsammans. Tar emot i början men blir lättare och lättare för varje gång man har orgasm tillsammans.
Schemaläggningen i sig är viktig, och det bör vara typ som "kl 10 på förmiddagen varje lördag". Till slut blir det något man saknar om det inte blir av, och sen funkar det av sig själv.
Jag slutade ha sex för tre, fyra år sedan. Minns inte riktigt.
Har aldrig haft någon större lust och mest gjort det för husfridens skull.
Min partner har till sist accepterat det men vägen dit var inte helt oproblematisk.
Jag skulle hellre lämna än att börja ha sex igen. Jag är helt säker p att det aldrig kommer hända igen.
Det har aldrig kommit på tal att han ska ha någon annan.
Han säger själv att han hellre lever utan sex än utan mig.
Det händer iofs att jag kan hjälpa honom med handen, men inte mer än så och inte ofta.
Jag är hellre singel än känner mig tvingad till sex som jag absolut inte vill ha.
Min kära goa fru vill nästan alltid när jag vill. Ibland blir det varje kväll sen kan det bli längre uppehåll pga en massa annat så det inte hinns med. ????????
En statistiskt sett fungerande metod att återfå sexuell attraktion till varandra är att ha schemalagd sex tillsammans. Tar emot i början men blir lättare och lättare för varje gång man har orgasm tillsammans.
Schemaläggningen i sig är viktig, och det bör vara typ som "kl 10 på förmiddagen varje lördag". Till slut blir det något man saknar om det inte blir av, och sen funkar det av sig själv.