• Äldre 28 Sep 20:12
    6846 visningar
    1 svar
    1
    6846

    Den bästa dikten/rimmet till min bästa väns födelsedag

    Hejsan!

    Sitter med lite panik.

    Kom nyss hem från utlandet där jag har jobbat för ett charterbolag. Under denna perioden träffade jag en tjej som nu mera är min bästa vän för livet ut.

    Denna tjej heter Lilly, fyller 21 år den 17 oktober och är norsk rakt igenom.

    Denna tjej gjorde mitt liv så sjukt mycket roligare när vi jobbade utomlands.

    Så nu behöver jag er hjälp, jag vill göra den/det bästa dikten/rimmet till hennes 21 års dag och skicka på posten!!

    Förslag på rim/dikter?

  • Svar på tråden Den bästa dikten/rimmet till min bästa väns födelsedag
  • Äldre 2 Oct 09:37
    #1
    Emma1zz skrev 2018-09-28 20:12:58 följande:

    Hejsan!

    Sitter med lite panik.

    Kom nyss hem från utlandet där jag har jobbat för ett charterbolag. Under denna perioden träffade jag en tjej som nu mera är min bästa vän för livet ut.

    Denna tjej heter Lilly, fyller 21 år den 17 oktober och är norsk rakt igenom.

    Denna tjej gjorde mitt liv så sjukt mycket roligare när vi jobbade utomlands.

    Så nu behöver jag er hjälp, jag vill göra den/det bästa dikten/rimmet till hennes 21 års dag och skicka på posten!!

    Förslag på rim/dikter?


    Lilly du förädrade mitt liv du är så snäll och positiv, jag tog en chans och jobbade utomlands, och fick dig som kollega och vän, hoppas vi ses snart igen!

    Grattis på din 21 års dag bästa du

    Önskade jag var hos dig nu

    Kram från .....
    ALL KÄRLEK
Svar på tråden Den bästa dikten/rimmet till min bästa väns födelsedag