• Ngravid

    Brun flyttningar med en stor klump

    Som bruken lyder, någon som varit med om det? Känt illamående imorse och ont i vänster nederdel av magen.

    Aldrig fått en klump innan

  • Svar på tråden Brun flyttningar med en stor klump
  • FrökenLagerblad

    Brunt och klumpigt är rätt vanligt ändå, särskilt vid begynnande mens och slutet på mensen. Mn blöder så lite ibland att blodet himner klumpa sig och torka en del på vägen ut :)

  • Ngravid
    FrökenLagerblad skrev 2018-09-29 22:17:53 följande:

    Brunt och klumpigt är rätt vanligt ändå, särskilt vid begynnande mens och slutet på mensen. Mn blöder så lite ibland att blodet himner klumpa sig och torka en del på vägen ut :)


    Ja lite klumpigt men detta var en rejäla klump och har jätte oregelbunden mens så borde inte vara den.

    Vet inte om man får lägga upp bilder här, hade annars lagt ut bild på det.
  • FrökenLagerblad

    Jag har också vädligt oregelbunden mens och har i stort sett alltid klumpar. Det kan också vara en del av slemhinnan som kommer ut. Om du har oregelbunden mens, hur vet du då att det inter mens?

  • Ngravid
    FrökenLagerblad skrev 2018-09-29 22:29:23 följande:

    Jag har också vädligt oregelbunden mens och har i stort sett alltid klumpar. Det kan också vara en del av slemhinnan som kommer ut. Om du har oregelbunden mens, hur vet du då att det inter mens?


    För att jag ganska nyligen hade den och min är oregelbunden så att den kommer efter någon månad men aldrig 2 gånger under 1 månad.
Svar på tråden Brun flyttningar med en stor klump