• Mongoliet

Free spirit. Är det bra & vad är det egentligen?

Får ofta höra att jag är en free spirit av nya flirtar när jag är i nya länder. De visar mycket intresse mm men vill man verkligen bli tillsammans med en free spirit? Ni som är fria spiritar vill ni bli ihop med en annan fri spirit? Jag vet inte ens vad de menar & kan ju inte fråga, känns inte så free spirit att fråga känner jag.

• Svar på tråden Free spirit. Är det bra & vad är det egentligen?
  • Furti

Fri själ, dvs naiv och utan fördomar eller erfarenheter - på gott och ont.

• Mongoliet
    Furti skrev 2018-10-02 14:53:45 följande:

Fast jag har ju både fördomar & mycket erfarenhet & är inte naiv. Måste vara något annat. Visst fördomarna döljer jag ju initialt. Tror dock som du säger att det blir på gott och på ont. Därför undrar jag om någon egentligen vågar att satsa, vet ju inte om jag vågar själv.
  • Aniiee

Free spirit är någon som går sin egen väg, inte följer samhällets normer.

Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Aniiee
    Furti skrev 2018-10-02 14:53:45 följande:

Nej, inte direkt. Utan fördomar - till viss del, men en free spirit behöver varken vara naiv eller utan erfarenheter.
    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Mongoliet
    Aniiee skrev 2018-10-02 16:28:23 följande:

Nej, inte direkt. Utan fördomar - till viss del, men en free spirit behöver varken vara naiv eller utan erfarenheter.

Tror att du har rätt Aniiee. Är det möjligt att vara förhållandematerial som free spirit? Rent generellt ser jag att det är svårt trots glada tillrop. Otrohet räknar jag inte som free spirit. Jag är inte den som är otrogen iallafall. Hellre singel då ju.
Svar på tråden Free spirit. Är det bra & vad är det egentligen?