• Himmelskt

Illamående, halsbränna, oregelbunden mens och andra symptom

Jag börjar bli tokig..

Jag har under en veckas tid haft olika symptom (har jag nu i efterhand förstått)

Det började med att jag fick halsbränna, som sedan försvann.

Sedan kom illamåendet från ingenstans, inte magsjuke illamående utan ett som håller i sig under dagen, om man inte äter, efter man har ätit..

Har genomgått 2 graviditeter innan och har haft vissa gravid symptom då som sticker ut..Jag har känt röklukt i näsan som drivit mig till vansinne under 9 månader i sträck, båda gångerna. Därför börjar jag nu fundera när jag har fått tillbaka samma röklukt i näsan, trots att det inte finns någon röklukt "på riktigt" enligt min omgivning. Om detta faktiskt beror på en graviditet.

Som grädden på moset så är min mens oregelbunden, men det är ovanligt att cykeln är upp till 30 dagar. Med mellanblödning i mitten på cykeln.

Någon annan som haft samma??

Gravid, symptom, illamående, halsbränna, sen mens, oregelbunden mens.
  • Svar på tråden Illamående, halsbränna, oregelbunden mens och andra symptom
  • Anonym (J)

Men om du nu har bokens alla symtom så skulle ett test självklart visa positivt om du var gravid. Såå... hur ska du få reda på om du är gravid eller ej..?

• Himmelskt

Det visar ju självklart negativt.. samt att jag äter Minipiller. Men ett nytt test är i tankarna, men vill avvakta några dagar med det.

Svar på tråden Illamående, halsbränna, oregelbunden mens och andra symptom