• Anonym (nyfiken)

Har du varit otrogen?

Jag undrar om du varit otrogen.. Om ja, varför?

Berätta gärna om händelsen/händelserna. Gick ni isär sedan, kom det fram, vart hittade personen du var otrogen med? Var det en engångs grej eller en romans? Ångrar du det? 

Berätta gärna!

• Svar på tråden Har du varit otrogen?
  • Anonym (Ja)

Jag hade varit tillsammans med min fästman 4 år då jag en sommar for ut på några drinkar med min vän. Vi träffade på ett par killar från ett annat land, vilka vi hängde med hela kvällen. Hade inte i tanke att göra något. När vi skulle hem kl. 4 på morgonen kysstes jag och ena killen. Dagen därpå när fästmannen kom hem från jobbet berättade jag direkt. En dag senare gjorde jag slut. Jag var bara bekväm av mig att vara tillsammans med honom men det var det. Ångrar bara att jag sårade honom, men det var mitt livs bästa beslut och den skönaste sommaren jag haft!

• Anonym (Jo)

Jag var ihop med en kille i 3 år, vi var förlovade också. Vi hade ett stormigt, kärlekslöst förhållande. Han drack varje fredag och lördag, han sov över hos nån randomtjej på krogen för att han inte orkade åka hem på natten, påstod att de inte hade gjort något tillsammans. Vet än idag inte om de gjorde nåt eller ej, men han var inte långt hemifrån, ca en kvart med taxi. Han hade övertalat mig att hyra ut min lägenhet och sälja mina möbler och flytta hem till honom så det gjorde jag, korkad som man var. Vi gjorde aldrig nånting tillsammans, vi var aldrig på bio, aldrig ute på restaurang eller nån aktivitet ihop. Vi förlovade oss snabbt i hans bil på min lunchrast, vi firade det aldrig ens.

Var otrogen med en kille på jobbet, han var störtkär i mig och jag ville ha bekräftelse. Vi sågs ibland och hade sex. Jag berättade det aldrig för fästmannen, vi gjorde slut senare av andra skäl. Ångrar inte otroheten, jag ångrar att jag var ihop med ett sånt svin!

• Anonym (Hajjar inte?)
    Anonym (Ja) skrev 2018-10-08 20:11:41 följande:

Jag hade varit tillsammans med min fästman 4 år då jag en sommar for ut på några drinkar med min vän. Vi träffade på ett par killar från ett annat land, vilka vi hängde med hela kvällen. Hade inte i tanke att göra något. När vi skulle hem kl. 4 på morgonen kysstes jag och ena killen. Dagen därpå när fästmannen kom hem från jobbet berättade jag direkt. En dag senare gjorde jag slut. Jag var bara bekväm av mig att vara tillsammans med honom men det var det. Ångrar bara att jag sårade honom, men det var mitt livs bästa beslut och den skönaste sommaren jag haft!

Jag hajjar inte vad du menar? Du kysste en kille, berättade det för din fästman och dagen efter gjorde du slut. Varför gjorde du slut? Var du kär i den utländska killen?
  • Anonym (:-P)

Hade varit tillsammans med min pojkvän i lite mindre än ett år och fick reda på att han hade en flickvän på sidan av mig. Vettefan hur han hann med det men sedan var han otrogen med andra tjejer vid ett flertal tillfällen.

Så jag låg med hans bösta kompis. Fult gjort? Ja.

Ångrar jag det? Nej.

Är man med i leken får man leken tåla helt enkelt. Vi är inte tillsammans idag men jag och hans ?bästa kompis? har fortfarande kontakt.

Var 15 år när detta hände och idag är jag 18 och i ett stabilt och lugnt förhållande.

• Anonym (L)

Nej. Kommer aldrig vara.

• Anonym (Vetej)

Vet inte om det räknas som otrohet.

Jag och min fd var tillsammans lääänge. Jag hade inga känslor för honom men orkade inte bryta upp.

Träffade en annan man av en slump och vi inledde ett vänskapsförhållande. Ju längre tiden gick desto mer förälskad blev jag. När han sen erkände sina känslor för mig blev jag så till mig att jag kysste honom.

Några dagar senare avslutade jag mitt förhållande med sambon och blev ihop med den andra. Vi är sambos fortfarande och älskar varandra.

Mitt ex kämpar på diverse dejtingsidor. Min förhoppning är att ingen är lika dum som jag och blir tillsammans med honom. En fullblods narcissist som bara tänker på sig själv.

Svar på tråden Har du varit otrogen?