• Gemet

Hjälp mig, min kille har gjort slut

Behöver er hjälp för att förstå hur min kille tänker nu när han gjort slut..

Vi har varit tillsammans i lite mer är två år och allt har verkligen varit hur bra som helst.

Han flyttade nyligen till en stad ca 1 timme bort för att plugga (han har pluggat därifrån på distans 1 år). Efter två veckor i nya staden gjorde han slut med mig.. Han säger att han tänkt på detta länge men jag har inte märkt något. Han har varit precis som vanligt och vi har hittat på grejer tillsammans senaste tiden, han har följt med till mitt jobb bara tre dagar innan bla.

Även veckan innan detta hände låg vi med varandra.

Efter han gjorde slut har vi haft kontakt varje dag och han har även kommit hem nästan varje helg.

Ena dagen säger han att han vill vara i nya staden och vara för sig själv, men andra dagen säger han att han vill komma hem, för han tycker ju om att vara med mig.

När han är hemma sover han med mig och ligger och kramas med mig.

Han säger att han inte kan kolla på bilder på oss för då börjar han gråta..

Han säger att det inte finns någon annan han vill vara med, att jag är den bästa och finast tjejen han någonsin träffat och kommer träffa. Men just nu vill han vara själv..

Jag förstår verkligen ingenting och jag vill inget annat än att vara med honom.

• Svar på tråden Hjälp mig, min kille har gjort slut
  • Bjoer

Alltså, antingen är ni ihop eller så gör ni slut. Detta med att vara på helgerna fast inte ihop kommer inte leda till annat än sorg. Mitt råd är att hälsa att du vill bryta upp helt och att du kontaktar honom när du är redo. Låt honom inte hålla dig som nån backup.

• ThomasW

Han har legat med någon annan och har dåligt samvete

• Gemet

Det var faktiskt min tanke också ThomasW. Att det är enklare att göra slut med mig än att berätta att han varit otrogen..

Svar på tråden Hjälp mig, min kille har gjort slut