• Annakli

Osäkra och otydliga gravtest gör mig galen.

Jag testat mig alldeles för tidigt olika test och fått olika resultat. Nu är jag -3 innan bim och jag provade predict early på morgon och de va tok negativt hur mycket ja en stirrade och så tog ja vanlig sticka en sån som man ska se dagen eller dagarna efter bim. I går när jag tog sån sticka var den blank. Idag ser jag ett träck svagt så svagt att knappt går få med på bild...

Jag fick även två cb test med sträck när jag var -6 vilken ja nu misstänker är spöksträck... Vill bara dela med.mig ni får gärna kommentera vad ni tror.. Jag ska uppdatera när mensen kommer...

• Svar på tråden Osäkra och otydliga gravtest gör mig galen.
  • Kellie13
    Annakli skrev 2018-10-13 08:39:45 följande:

Jag testat mig alldeles för tidigt olika test och fått olika resultat. Nu är jag -3 innan bim och jag provade predict early på morgon och de va tok negativt hur mycket ja en stirrade och så tog ja vanlig sticka en sån som man ska se dagen eller dagarna efter bim. I går när jag tog sån sticka var den blank. Idag ser jag ett träck svagt så svagt att knappt går få med på bild...

Jag fick även två cb test med sträck när jag var -6 vilken ja nu misstänker är spöksträck... Vill bara dela med.mig ni får gärna kommentera vad ni tror.. Jag ska uppdatera när mensen kommer...

ser bara ett streck.
  • Annakli
    Agilaolle skrev 2018-10-13 13:14:16 följande:
    Det är väldigt tydligt gravid :D grattis vågar ja säga. Hur långt över bim är du? Eller före?
  • Agilaolle

Tack hoppas så. Den ska vara bim i dag. Enligt ägglossning testet ja gjorde denna månad. Åter kommer i morgon efter jag tagit CB digital. Hålller alla tummar för att det är vår tur nu. Tack för svar

• Annakli

Min mens kom i dag tre dagar för tidigt :) så för mig var allt somvanligt parnoja o spöksträck.. Ska nog lita på att varje gång ja känner mig gravid då är jag inte :D

• Agilaolle

Annakil åå va trist. Vet hur det är varje månad.

Ett tips som har fungerar för mig är att äta Rosenrott vid mens dag 1 och fram tlll ägglossning. Denna månad fick ja ägglossning 3 tidigare . Sen har jag även fått Letrozol av min gyn läkare som har hjälpt mig med en graviditet i sommaras och ev denna också. Värt att prova helt klart . Lycka till

• Annakli
    Agilaolle skrev 2018-10-13 17:26:08 följande:

Annakil åå va trist. Vet hur det är varje månad.

Ett tips som har fungerar för mig är att äta Rosenrott vid mens dag 1 och fram tlll ägglossning. Denna månad fick ja ägglossning 3 tidigare . Sen har jag även fått Letrozol av min gyn läkare som har hjälpt mig med en graviditet i sommaras och ev denna också. Värt att prova helt klart . Lycka till

Tack för tipset ska göra det :)
  • Annakli

Det var de här ena CB EARLY tester gjorde att jag trodde ja var gravid men de visade sig vara ett spöksträck. Ska undvika detta nästa gång de för en bara ledsen o förvirrad när blodet kommer. O detta är inget tidigt MF. Jag har haft missfall och se liknar inte detta alls. Detta är Bara mens
  • nernu

Men sluta testa... ta ett digitalt test någon dag efter ayt du skulle ha fått mens istället så får du ett tydligt svar.

Svar på tråden Osäkra och otydliga gravtest gör mig galen.