• Ida3434

Hur många kurer Letrozol behövde ni?

Precis misslyckats med min 6te Letrozol-kur. Får dock ägglossning på alla.

Hur många kurer tog det för er att bli gravida?

• Svar på tråden Hur många kurer Letrozol behövde ni?
  • Ida3434
    Orkide skrev 2018-10-13 09:07:46 följande:

8-9 kurer enkeldos för mig.

Fick du ägglossning på varje?
    Hur tidigt efter äl kände du gravsymtom den gången du plussade? Själv håller jag på att bli galen varje kur för att jag letar efter symtom direkt efter jag tagit ovitrellesprutan trots att jag vet att inte alla känner något innan bim
  • Orkide

Jag har alltid ägglossat själv så jag har tagit letrozol för att hjälpa äggen lite.

När jag plussade hade jag faktiskt INGA grav symptom. Jag var så säger på att mensen skulle komma att jag drack vin den helgen och åt kött som var lite rosa i mitten o jag plussade söndagkvällen den helgen. Vet inte varför jag tog ett test men det gjorde jag och ett svagt streck kom

• Sofi3

Hej, hittade denna tråden med er som ätit många letrozolkurer. Hoppas ni har tid att svara på min lilla snabba fråga. Jag har ätit 3 kurer nu och min gyn sa till mig idag att endast 3 kurer är subventionerat och att jag nu kommer behöva betala ett mycket högre pris för letrozolet nu. Med ett högre pris menas ca: 3000 kr per förpackning. Har ni också fått betala så mycket på era kurer efter dem 3 första? Hittar ingen info om detta så därför frågar jag er med erfarenhet :)

Tack!

• Orkide
    Sofi3 skrev 2019-11-26 21:02:57 följande:

Hej, hittade denna tråden med er som ätit många letrozolkurer. Hoppas ni har tid att svara på min lilla snabba fråga. Jag har ätit 3 kurer nu och min gyn sa till mig idag att endast 3 kurer är subventionerat och att jag nu kommer behöva betala ett mycket högre pris för letrozolet nu. Med ett högre pris menas ca: 3000 kr per förpackning. Har ni också fått betala så mycket på era kurer efter dem 3 första? Hittar ingen info om detta så därför frågar jag er med erfarenhet :)

Tack!

Så var det inte för mig men det var över två år sedan jag tog ut min sista.
Svar på tråden Hur många kurer Letrozol behövde ni?