Min fru berättade för sina föräldrar före mig!!!
Om att hon ville skiljas
Är det verkligen rätt?!
Om att hon ville skiljas
Är det verkligen rätt?!
Hon kanske inte var säker på sitt beslut och behövde råd av någon annan. Jag själv bollar mina tankar med en kompis när jag haft det kämpigt med mannen. Ibland kanske man inte tänker rationellt när man är i situationen och behöver input från någon utanför förhållandet. Ni kanske är dåliga på att kommunicera och inte respekterar varandras tankar, eller att det är så hon upplever det.
Har ni kommit till det läget att skilsmässa är alternativet står det henne fritt att prata med vem hon vill.
Man kan behöva lufta sådana tankar med andra, ja. Det handlar ju inte bara om dig och er utan även om henne och vad hon vill med sitt eget liv, och hon kanske inte känner att du är rätt person att bolla de frågorna med. Men samtidigt kan jag såklart förstå att det inte känns så kul för dig att de fick veta först. Du har rätt till dina känslor, även om det hon gjorde inte var fel.
Jag tycker givetvis hon borde varit öppen mot dig först att hon vill skiljas. Man pratar i ett förhållande vad som fungerar och vad som inte funkar.
Det är klart förhållandet inte funkar om man inte pratar med varandra och istället pratar om problemet med andra runt om problemet istället för direkt till dig.
Likadant på arbeten det är sällan det tas upp problemet med personen det gäller utan går mellan alla personal så chefen får ta det med denna person vad problemet är inte så himla kul att alla vet om det man själv inte viste eller ville att andra skulle ta del av.
Prata med varandra och kom fram till lösningar det är enda sättet. Det kanske kommer fram till skilsmässa ändå men då har hon varit öppen från början och inte smuslat om det.
Jag tycker givetvis hon borde varit öppen mot dig först att hon vill skiljas. Man pratar i ett förhållande vad som fungerar och vad som inte funkar.
Det är klart förhållandet inte funkar om man inte pratar med varandra och istället pratar om problemet med andra runt om problemet istället för direkt till dig.
Likadant på arbeten det är sällan det tas upp problemet med personen det gäller utan går mellan alla personal så chefen får ta det med denna person vad problemet är inte så himla kul att alla vet om det man själv inte viste eller ville att andra skulle ta del av.
Prata med varandra och kom fram till lösningar det är enda sättet. Det kanske kommer fram till skilsmässa ändå men då har hon varit öppen från början och inte smuslat om det.
Om att hon ville skiljas
Är det verkligen rätt?!