• Cracky

Lämnad/paus

Som det står i rubriken vart jag i fredags lämnad av min man efter 8år och vet inte vart jag ska ta vägen med alla känslor. Vi har 3 barn 1ihop och 2 från tidigare förhållanden. Allt kom som en chock när han helt plötsligt sa att han ville ha en paus ifrån mig, bor hos min mamma just nu. Kan inte äta bara kräks och får ingen sömn. Barnen är ledsna och han säger att han mår bra, som att en stor börda lyfta från han axlar. Så det är så jag känner just nu som en börda, trodde vi hade det bra han sa bara 2dagar innan att han älskade mig. Är så förvirrad.

• Svar på tråden Lämnad/paus
  • Anonym (ingen oro)

Ligg lågt. Ring inte, messa inte, ingen kontakt på FB. Han behöver nog bara lite egentid, men begriper det inte själv. Det är få killar som går ifrån ett förhållande och väljer att bo själva. Antingen är han bara lite förvirrad eller så har han (möjligen) hittat en ny kärlek.

• Cracky

Jo försöker låta han vara men det är svårt när jag är så rädd att han ska säga att det är över, är utbränd så mycket har legat på han sista tiden så förstår att han är trött på att se mig må dåligt. Men barnen är så ledsna och det gör ont att se ????

• Anonym (Itr)

Samma sits och var oxå sjuk innan han bara gick efter 12 år

Kram

• Anonym (Itr)

Ville din man oxå att du skulle bli frisk och orka mer än du var redo för?!

• Cracky

Nä han sa jämt att allt var lugnt så jag slappnade av ????

• Anonym (Itr)

Ush. Lika jobbigt det..

Men tänk jag

Kämpat med psykologer o gjort massa framsteg sen tack o hej ändå

Hade du gillat det bättre?

Kram

Svar på tråden Lämnad/paus