• Annmarie97

Kan man spy innan mens?

Ja alltså vi försöker ju bli med barn, försöker att inte tänka så mycket på det men har ju fått en del symptom som jag undrar om det bara är mensen eller det kan vara en graviditet? Jag spyr och mår illa nästan konstant känns det som, jag svettas något så otroligt, speciellt när jag ska lägga mig, har molvärk där vid livmodern och stickningar, har varit gravid en gång men det var en fruktig graviditet och ja symptomen liknar den gången så är därför lite extra rädd också för vill verkligen inte gå igenom det igen.. Vad hade ni för tidiga tecken? Ska ta ett clearblue tidigt test imorgon så.

• Svar på tråden Kan man spy innan mens?
  • Anonym (B)

Fruktig graviditet? Va?

• Annmarie97
    Anonym (B) skrev 2018-10-17 20:12:57 följande:

Fruktig graviditet? Va?

Men herregud, min autocorrect på mobilen tycker inte om mig.. ofruktig ska det ju stå, alltså en ma så att säga.
  • Anonym (B)
    Annmarie97 skrev 2018-10-17 20:53:35 följande:

Men herregud, min autocorrect på mobilen tycker inte om mig.. ofruktig ska det ju stå, alltså en ma så att säga.

Haha okej, och med det menar du ofostrig eller? :)
  • Annmarie97
    Anonym (B) skrev 2018-10-17 21:01:24 följande:

Haha okej, och med det menar du ofostrig eller? :)

Oj, ja det är det jag menar haha, tack för du rättade mig, har gått runt och trott det hette ofruktig hahah.. var cirka 3 månader sen också så. Men ja ofostrig graviditet hade jag.
  • Anonym (B)
    Annmarie97 skrev 2018-10-17 21:32:36 följande:

Oj, ja det är det jag menar haha, tack för du rättade mig, har gått runt och trott det hette ofruktig hahah.. var cirka 3 månader sen också så. Men ja ofostrig graviditet hade jag.

Ingen fara. Mest så vi pratar om samma sak haha!

Visst kan man må illa innan mensen uteblir. Det är dock ovanligt att man har mycket symtom när man har ofostrig. Det brukar vara lite lindrigare då eftersom graviditetshormonerna inte ökar lika snabbt.

Försök att inte oroa dig. Det är väldigt osannolikt att samma sak skulle hända igen.
  • Annmarie97
    Anonym (B) skrev 2018-10-17 21:44:16 följande:

Ingen fara. Mest så vi pratar om samma sak haha!

Visst kan man må illa innan mensen uteblir. Det är dock ovanligt att man har mycket symtom när man har ofostrig. Det brukar vara lite lindrigare då eftersom graviditetshormonerna inte ökar lika snabbt.

Försök att inte oroa dig. Det är väldigt osannolikt att samma sak skulle hända igen.

Tack så mycket, är bara att det liknar ju symptomen som jag hade vid det ofostriga graviditeten, så därför man blir orolig..
  • Anonym (B)
    Annmarie97 skrev 2018-10-17 22:16:06 följande:

Tack så mycket, är bara att det liknar ju symptomen som jag hade vid det ofostriga graviditeten, så därför man blir orolig..

Ja det är ju för att det är vanliga graviditetssymtom man får både vid ofostrig och vanlig normal graviditet.
Svar på tråden Kan man spy innan mens?