• LittleSunshine84

    Vad ska Hugos lillebror heta?

    Imorgon är det RUL och det känns som att det är en liten pojke till som kommer att berika våran framtid. Vad tycker ni att Hugos lillebror ska heta? :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad ska Hugos lillebror heta?
  • Djurvän03
    Herr Mumin skrev 2018-10-19 16:13:44 följande:

    Eftersom du, Halvdan, kallar Alvin för ett skräpnamn från USA(?) antar jag att du är helt jävla historielös.

    Emanuel, svenskt? Läs en bok. Den kallas Bibeln.

    Varför tror du att du, fullkomligt skamlöst, kan mopsa dig mot Herr Mumin?

    Eller?

    Mvh Herr Mumin


    Lägg ner nu! Har sett dig i flera trådar och det känns som att du bara är ute efter att jävlas och mobbas.

    TS jag tycker Hugo och axel lät bäst ihop.
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Skrattar bäst) skrev 2018-10-19 12:53:48 följande:
    Ett namn är ett namn, inget annat. Alla dom som gör sej lustiga över ett namn och försöker påpeka att det tillhöra en lägre stående rang ligger i princip alltid farligt nära gränsen att själva vara det dom kallar white trash.  För oss andra spelar förnamnet ingen som helst roll och säger inget om vilken klasstatus man har. 
    Hahaha, jag tror inte du förstått vad begreppet white trash innebär.  Det är inte riktigt samma som "du är dum som säger att jag är dum" logik. 

    White trash är en hänvisning till socioekonomisk status, och det finns massa forskning på hur namnvalet faktiskt påverkar barnets framtid. Tidigare var de Y-namn hos pojkar, Benny Conny Sonny, Ronny mfl. Nu är det Y-namn hos tjejer som är överrepresenterade i WT träsket. Nelly, Penny, Sally, Wendy mfl.
  • rabbes
    Anonym (qwerty) skrev 2018-11-01 00:18:54 följande:

    White trash är en hänvisning till socioekonomisk status, och det finns massa forskning på hur namnvalet faktiskt påverkar barnets framtid.


    källa?
  • LittleSunshine84

    Tack för alla förslag!

    Det blir en Sebastian :) Jag älskar namnet Nils. Men efter att en släkting gick bort alldeles för tidigt (24år gammal) så vill vi hedra honom och han hette Sebastian i andranamn.

  • welsa
    LittleSunshine84 skrev 2019-01-13 23:34:54 följande:

    Tack för alla förslag!

    Det blir en Sebastian :) Jag älskar namnet Nils. Men efter att en släkting gick bort alldeles för tidigt (24år gammal) så vill vi hedra honom och han hette Sebastian i andranamn.


    Det fulaste namnet av alla., och som typ ingen röstade på Varför ens ha en omröstning. Och hette det i andranamn, what, vill man hedra något tar man väl förnamnet, Ingen poäng annars.
Svar på tråden Vad ska Hugos lillebror heta?