Varför raka fittan?
Undrar bara varför min flickvänn rakar fittan när hon ska iväg och träffa sin killkompis? Gör ni tjeje de bara för att känner er fracha eller tror ni de kan finnas någon baktänkte med de? ?Om de skulle hända nå? typ?
Undrar bara varför min flickvänn rakar fittan när hon ska iväg och träffa sin killkompis? Gör ni tjeje de bara för att känner er fracha eller tror ni de kan finnas någon baktänkte med de? ?Om de skulle hända nå? typ?
Ett rakat underliv ger även mer livslust, mindre huvudvärk och sänker blodfetterna..
Tycker de faktiskt är fascinerande att du kan skriva så långa inlägg på ett rakat underliv.
Menar inte att det är tungt med en rakhyvel men känns som man lägger ner väldigt mycket tid att tänka på sitt rakade kön om man måste bära med sig den överallt för att man kanske helt plötsligt ser ett litet strå när man kissar..
Jag rakar fiffi FÖR ATT UTVECKLAS OCH MÅ BRA! ... Med vänlig hälsning, Pentra
Jag rakar mig regelbundet, kanske lite oftare när sambon är hemma. Är han borta flera dar kan jag hoppa över det. Det blir stubb efter ett par dar så vet jag att jag t.ex. ska träffa nån och ha på mig tajta jeans eller träna eller nåt och inte vill att det ska sticka och klia så rakar jag mig innan dess. Känns bekvämast så.
Obviously ligger hon med sin killkompis. Rakar själv aldrig i onödan
För att min kk älskar nyrakad mus
Man mår mentalt bättre i alla fall, när man känner sig fräsch och sexig.
Det gör jag också, liksom Pentra, oavsett vad andra tycker.