Otrogen på hennes semester resa (skillnad på flytningar?)
Hej
Skulle kunna skriva en bok om vårat förhållande situationen och kärlekslivet.
Men tar det riktigt kort, min sambo nu i 5år är narcissist och kämpar med det varje dag, älskar henne och har trott på ett ärligt förhållande. Reser själv rätt ofta jag men är ärlig och uppdaterar henne som hon önskar om vad jag gjort som mig veterligen är så man vill ha det. Nu kom hon hem från en semesterresa med hennes familj och har under resa märkt hur stressad och obekväm hon varit när vi har ringt åt varandra, har haft en stor sten i magen hela tiden hon varit på resa att jag förstör hennes resa då jag ringer för hon får mig att känna så. Men jo hon kom hem och var sitt vanliga jag inget hej, ingen puss, inte ens vänta på mig tills jag kommit från jobbet för att få somna ihop (sover i annat rum för att inte störa henne).
Vaknade här och fick ingen sömn och gick till toaletten var jag ser hennes smutskläder, ser direkt ett par av hennes trosor med enorm mycket flytning lite sand och korta kroppshår i (är jag som tvättar så märkt av det direkt) blev helt super orolig för dethär var inte normalt. Kunde inte hålla mig och kollade resten av smutsklädern men där var allt som de brukar vara lite flytningar som är lite vitt. Men i ett par var det 5 gånger mera och mera glansigt/genomskinlig.
Behöver inge som skriver att jag gör fel som kollar hennes trosor för det vet jag att är fel. Men i denhär situationen vårat förhållande är i blev det såhär.
Min fråga är till er kvinnor är dethär normalt eller tyder detta på nånting annat än flytningar?
Behöver bara svar på min fråga som sagt är rädd att förlora henne och att ställa fråga direkt åt en person som är narcissist kommer ej att gå tyvärr. :(
Kan även tillägga att en av hennes sista kommentar dagen före resan sade hon åt mig att jag skulle gå och ha sex med nån då hon är på resa, detta efter som vårat sexliv existerar inte riktigt mera. Hon påstår sig äcklas av sex i dagsläget.