Har inte träffas mina barn från nov.17
Hej!
År 2017 bestämde jag mig att skiljas från min dåvarande fru. Hon ville inte att vi skiljas men vi hade helt olika personligheter som gjorde det svårt att kunna fortsätta leva ihop. Jag förklarade för henne att vi kan ha varsitt liv och skiljas men eftersom vi har gemensamma barn då vi kan vara som vänner. Det hon ville inte och efter jag sökte till skilsmässa blev hon arg och sade till mig att hon kan inte vänta 6 månader(Betänketid) och kommer förkorta den perioden. En vecka efter sitt tal lämnade hon bostaden när jag och min son varit i en restaurang och vecka efter hämtade hon vår son från dagis när jag varit på jobbet.
Vi hamnade i tingsrätten och efter en låååååång väntetid fick hon ensamvårdnad och inget umgänge med barnen för mig.
Är det så att man ljuga och vinna?
Hon Polisanmält mig (Nov.2017) men ingen utredning skede. Hur skiljer socialen och tingsrätten sanningen från felaktiga anklagelser? Om det är svårt för tingsrätten eller socialen att tro på mig då varför låt de inte mig att bevisa att jag är inte den personen som min ex målade mig för.
Ingen skit tack.