Nu är jag trött på skiten!
Hej. Finns det någon där ute som kan ge mig lite stöttning och kärlek?
Åkte hem från jobbet idag pga illamående och kraftig yrsel. Höll på att svimma och fick sätta mig på huk på golvet en stund. Efter det kom illamåendet och att få i sig någon frukost var helt kört. Kaffe helt kört. De andras doftande mackor och ägg gjorde mig kräkfärdig.
Hade BiM igår men ingen mens i sikte. Förra veckan hade jag så ont i brösten, armhålorna och bröstvårtorna att det till och med var en plåga att åka bil. Råkade visst skälla ut sambon när han körde i ett gupp... ajdå.
Tog ett CB digital idag när jag kom hem. Negativt. Testade upp alla mina stickor från graviditetskollen förra veckan. Solklart negativa.
Sedan vi började försöka har jag fått nya symptom varje månad. Jag är trött på att vara skengravid. Trött på att tvingas gå hem från jobbet och förlora pengar. Känns helt ovärt när det aldrig blir ett plus!
Min mamma och min sambo som är dom som har tjatat mest om det här med barn (jag var motsträvig) ger lite till ingen stöttning. Tvärtom. Jag trodde dom skulle vara med mig på den här resan men dom är totalt oengagerade. Jag känner mig så jävla frustrerad och ensam.
Finns det fortfarande hopp för ett plus?