Förhållandet tagit slut
Hej, måste få avyttra mig lite.
Jag och tjejen har varit i lag i 2,5 år. Det gick ganska fort i början, vi blev förlovade efter 6 månader. Var ganska oplanerat, vi har haft det jätte bra. Tills för en tid sedan då jag arbetade mycket och blev väldigt irriterad när hon ville prata telefon hela tiden då jag bara ville sova (jobbade på annan ort och långa dagar) så var det under en ganska lång tid. Nu under sommaren har det mer varit ett av och på förhållande. Jag gjorde slut, men insåg senare att jag älskar denna tjej. Så här det varit fram och tillbaka. Jag har hela tiden klankar ned på henne, då det egentligen varit jag som mått dåligt. Nu har jag börjat arbeta hemma och får mer tid över för mig själv och började precis bli glad med henne igen och kände nytändningen. Men nu klarar inte hon av det, vi har varit ifrån varandra en vecka och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hon vill att vi ska vara ifrån varandra och inte prata. Förmodligen så hon får veta var hon är i det hela. Vad ska jag göra mer än vänta. Tror ni hon kommer tillbaka eller är det kört? Fan, jag älskar ju hon /världens största idiot