Jag dejtade en kille som inte visade känslor.Kändes som han inte ville ses, och ibland sade han att han ville att vi skulle flytta ihop. Han kändes likgiltig till om vi skulle ses eller inte. Jag blev helt förvirrad.
Vi flyttade ihop, och han fortsatte sitt passiva sätt. Jag brukade försöka sova borta för att han skulle sakna mig och kanske visa något. Vi bråkade om det ibland och han sade att han är sådan och passar det inte så får jag gå.
Jag hängde mig kvar, för trots allt så älskade jag honom.
Försökte hålla mig borta ibland och inte höra av mig, och det verkade inte bekomma honom. Tills en dag när han insåg att han håller på att förlora mig, då hade det vart sådär i 3 år..
Han totalvände, grät i flera dagar och bad mig om förlåtelse. Han rev sin tjocka mur han hade byggt upp för att skydda sig själv, och nu är han den mest kärleksfulla mannen. Jag är fortfarande lite skadad efter de år utan bekräftelse.
Det har vart så ingrott i mig att han inte bryr sig, så nu när han visar att han bryr sig har jag svårt att tro det.. Men sakna men säkert börjar vi få det riktigt bra.