• Summerstriker

Vi som väntar barn i maj/juni 2019 och bor i Norrbotten!

Hej, jag är 23år och gravid med mitt första barn, är i vecka 10 (9+4), bf enligt sista mensen 31/5 eller 1/6.

Tycker de hade varit kul att få diskutera och prata med andra här i Norrbotten.

Jag mår just nu rätt bra, tidigare hade jag väldigt mycket illamående och typ konstant bakiskänsla.

just nu är jag mest trött och behöver pinka ofta, annars mår jag rädd bra, förutom då jag blir för hungrig.

Hoppas någon vill hänga med i tråden! : )

• Svar på tråden Vi som väntar barn i maj/juni 2019 och bor i Norrbotten!
  • LillaMy08

Hej,

Väntar också vårt första barn, vecka 10 på fredag. BF 6 juni :) Jag är 26 år och min man 30. Vi har tid för VUL imorgon, både livrädd och spänd på samma gång. Vi har ett MA i bagaget så nervös är man ju så klart. Hoppas det här lilla hjärtat är med oss hela vägen :)

• Summerstriker
    LillaMy08 skrev 2018-10-31 09:48:28 följande:

Hej,

Väntar också vårt första barn, vecka 10 på fredag. BF 6 juni :) Jag är 26 år och min man 30. Vi har tid för VUL imorgon, både livrädd och spänd på samma gång. Vi har ett MA i bagaget så nervös är man ju så klart. Hoppas det här lilla hjärtat är med oss hela vägen :)

Men så spännande, lycka till och allting kommer gå bra imorgon!

Vi har ett missfall i bagaget och jag måste få en bekräftelse att se faktiskt växer någon i min mage, så vi har bokat pratar ultraljud i vecka 12. Längtar så mycket till att få se de lilla livet. : )
  • LillaMy08
    Summerstriker skrev 2018-10-31 10:54:30 följande:

Men så spännande, lycka till och allting kommer gå bra imorgon!

Vi har ett missfall i bagaget och jag måste få en bekräftelse att se faktiskt växer någon i min mage, så vi har bokat pratar ultraljud i vecka 12. Längtar så mycket till att få se de lilla livet. : )

Åh så spännande :) vars i Norrbotten bor du? Vi har också ytterligare ett ultraljud i vecka 11 som jag hade bokat privat innan vi fick tid för VUL. Men vi behåller den tiden också så får vi se lilla pyret två gånger :)
  • Summerstriker
    LillaMy08 skrev 2018-10-31 11:03:11 följande:

Åh så spännande :) vars i Norrbotten bor du? Vi har också ytterligare ett ultraljud i vecka 11 som jag hade bokat privat innan vi fick tid för VUL. Men vi behåller den tiden också så får vi se lilla pyret två gånger :)

Bor i Piteå :)

Åh vad kul att få se två gånger. Jag tycker de är så konstigt att man inte får se eller höra något förens vecka 18 om man inte har turen att få ett tidigt vul eller bokar själv..
  • LillaMy08
    Summerstriker skrev 2018-10-31 11:35:16 följande:

Bor i Piteå :)

Åh vad kul att få se två gånger. Jag tycker de är så konstigt att man inte får se eller höra något förens vecka 18 om man inte har turen att få ett tidigt vul eller bokar själv..

Ja håller med, jag skulle absolut inte kunna vänta så länge. I många andra län har dom att man erbjuds Kub iaf, men vill man inte göra det kan man ju bara välja att köra ultraljudet. Men i Norrbotten är det riktigt snålt tyvärr...
Svar på tråden Vi som väntar barn i maj/juni 2019 och bor i Norrbotten!