Bolla tankar och tips, vad ska jag göra??
Hallå alla, så glad att man kan vända sig hit för att kunna bolla tankar.. det är såhär att jag varit tillsammans med min sambo i ca 4 år. I början var han otrogen med en tjej, jag gick tillbaka. Misstänkte att det hänt med en till tjej också, då hon lämnat en lapp till honom hemma hos oss, men det förklara han med att hon bara skoja och erkände aldrig att något hade hänt. Jag har frågat honom i flera år nu om det verkligen inte hände något, och han har bara nekat.
Förrän nu tre år senare ( hans kompis berättade för mig). Dom hade tydligen sex i våran källare när han hade fest här och jag var någon annanstans.
Han har skrivit med många många andra under vårat förhållande, och jag har varit dum nog och kommit tillbaka. Och detta har lett till att jag tagit allt som hänt efter detta ganska ?lätt?.
Jag var gravid för inte så länge sen (var tvungen att avbryta pga sjukt i magen), och då tog han iallafall kontakt med den tjejen som han låg med nere i källaren. DÄR fick jag nog. Jag lämna på riktigt, eller trodde jag iallafall. Han fick mig tillbaka, och nu sitter jag här med honom igen. Han har VERKLIGEN kämpat för oss, men frågan är ju hur länge det kommer att hålla. Kan även tillägga att jag träffade en annan när vi gjort slut, och det vet han om. Min ?sambo? är 24 och jag 21.
Behöver verkligen er som har erfarenhet av otrohet och dessa typer av killar. Vill inte höra att jag är dum i huvudet som stannar, det vet jag redan. Behöver bara få bolla mina tankar med utomstående. Kan han förändras eller tror ni att det är kört?
Tack på förhand!